Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Men ...dom äter bajs. Tror inte min lilla gaysiana vill ha flugor som trampat i bajs på sig. Am I right, am I right? Nej, verkligen inte, min slovakStell. Tija, det är ju knappast så att de bara "råkar" landa på mig. Viftar jag bort dem kommer de ju tillbaka. Redigerad 12 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej, verkligen inte, min slovakStell. Tija, det är ju knappast så att de bara "råkar" landa på mig. Viftar jag bort dem kommer de ju tillbaka. Så jävla exaktamundo! Att vakna av att en fluga går på en är värre än en hink iskallt vatten. Den där äckliga flugan kommer tillbaka HELA tiden och surrar runt huvudet, och sen sätter den sig i ansiktet. Det värsta är när den kommer och sätter sig på näsan. Jag får alltid seriösa dampryck på flugor som väcker mig och hoppar upp ur sängen och släcker täcket på dom i hopp om att dom kvävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vote: Ja, Nej, Dödar dom! Jag hatar getingar efter mina 52 getingstick Har för övrigt trampat i ett jordgetingbo 2 gånger Om getingarna är i mitt rum dödar jag dom med raklödder ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Ja. Nej. Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vote: Ja, Nej, Dödar dom! Jag hatar getingar efter mina 52 getingstick Har för övrigt trampat i ett jordgetingbo 2 gånger Om getingarna är i mitt rum dödar jag dom med raklödder ^^ Raklödder? Blir det inte fläckar på tapeter av det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 I går var det nära till mitt första getingstick i år. Jag gick förbi en plats med massa körsbär på marken. Och rätt som det var, attackade en geting mig på armen, fast min tröjärm blev väl min räddning, i guess. Eller så råkade den kanske bara flyga på mig... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Nu i veckan fick jag för mig att jag skulle döda en geting med vårat "elektriska tennisrack". O jäklar vad det small till! Skitskraj blev jag. Hade ingen aning om att de kunde explodera Redigerad 19 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 I går var det nära till mitt första getingstick i år. Jag gick förbi en plats med massa körsbär på marken. Och rätt som det var, attackade en geting mig på armen, fast min tröjärm blev väl min räddning, i guess. Eller så råkade den kanske bara flyga på mig... ? Getingar attackerar bara om dom är provocerade till det eller? (Har för mig det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Getingar attackerar bara om dom är provocerade till det eller? (Har för mig det) Bah, getingar är dumma i huvudet. Dom kan sticka till när som. Om en geting kryper in innanför din tröja utan du vet det så kommer den med största sannolikhet sticka dig bara för den är för dum för att hitta ut. Sen blev min polare stucken rakt i bröstet när vi var ute och cycklade en gång i tiden. Getingen måste flygit med daggen ute, för direkt när min polare cycklade på getingen så fastrade gadden och gick av (alltså, getingen lämnade kvar gadden i kroppen). Iofs har du rätt i det du säger. Slår man sönder ett getingbo så är det större chans att bli stucken, än om du ser en geting sitta på en blomma och dricka nektar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Men hur är det egentligen, ska man ta ur gadden elller inte när man har blivit stucken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag älskar getingar Vote: Ja, Nej, Inget speciellt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Så jävla exaktamundo! Att vakna av att en fluga går på en är värre än en hink iskallt vatten. Den där äckliga flugan kommer tillbaka HELA tiden och surrar runt huvudet, och sen sätter den sig i ansiktet. Det värsta är när den kommer och sätter sig på näsan. Jag får alltid seriösa dampryck på flugor som väcker mig och hoppar upp ur sängen och släcker täcket på dom i hopp om att dom kvävs. Du har en j*vligt bra poäng där. Det hände mig för ett tag sedan. Om man ligger och sover (eller bara sitter någonstanns för den delen) och det kommer en fluga så är det lika bra att vakna och stiga upp efter som det är omöjligt att få den att ge sig. Du viftar, den flyger iväg från ansiktet och säter sig på benet, du viftar, den flyger iväg från ansiktet och säter sig armen, osv. Sjukt irriterande... Redigerad 19 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 1.Nej 2.Nej 3. Fångar och släpper ut. Jag gör så med nästan alla kryp som kommer in, ja till och med stora, håriga spyflugor med högt BMI. Myggor utgör dock ett undantag och till dem utdelar jag ett snabbt och diskret coup de grâce. Varför? Jo, för att jag är en så extreeemt god människa och dessutom skjuter ju min karma i höjden tack vare mina ädla gärningar! Mmmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Nej Nej Inget Aldrig nånsin blivit stucken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts