_Mazze_ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vet inte om jag någonsin blivit getingstucken, därför tog jag Nej på första och Vet ej på andra. "Inget speciellt" på tredje eftersom jag inte har nåt emot getingar så länge jag inte blir stucken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har inte blivit stucken i år och är inte allergisk. Kommer det någon geting och surrar runt mig så viftar jag bara undan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Nej Nej Försöker att döda den på ett plågsamt sätt tex klippa eller kassta den i väggen Redigerad 10 augusti, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 No No *Laddar hagelbössan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ja Nej Dödar den på den mest plågsamma sättet som går. Slå till den först så den ramlar ner därifrån den satt, sen slår man till den när den ligger hjälplös på marken. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej Nej Jag brukar oftast kapa huvudet av dem med min armékniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej Nej Försöker döda den/dem genom att smälla till den med t.ex. en flugsmälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 1. Nej 2. Nej 3. Springer och hämtar el-tennisracket Enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jao, på jobbet för några dagar sen. Jag satt och käka och en geting ville smaka. Då försöker jag vifta bort den, och i farten råkar jag klämma getingen mellan armen och kroppen, då sticker den mig. Det stora, kliande märket börjar försvinna nu iafl. Jag är inte allergisk. Om det kommer in en geting i mitt rum öppnar jag fönstret och kanske viftar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej. Nej. Jag skriker och får panik, ligger på golvet och gråter typ.. nervvrak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nej! Nej! Rusar ut och ev. stänger dörren. Brukar återvända efter en stund då man hämtat nåt att döda eländet med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 NEIN! NEIN! (Nazi Swine.-rim ) Försöker döda den med något lämpligt tillhygge t.ex en spade eller en stol..Närå men tar en el-flugsmälla och Bzzar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nope Nope Schasar ut dom till ett öppet fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 NEIN NEIN Fångar den i ett glas, lägger den i frysen. binder ett snöre runt den och låter den tina. sen har man ett husdJyR^^^fNIZz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 NEIN NEIN Fångar den i ett glas, lägger den i frysen. binder ett snöre runt den och låter den tina. sen har man ett husdJyR^^^fNIZz Sånt är skojjsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 NEIN NEIN Fångar den i ett glas, lägger den i frysen. binder ett snöre runt den och låter den tina. sen har man ett husdJyR^^^fNIZz Är du seriös? Jag försökte faktiskt med något liknande en gång, jag försökte bygga ett flugplan när jag var så jävla irriterad på alla flugor. Slutade med katastrof, flugorna vaknade upp innan jag fått dem riktigt på plats och sprang runt i limmet som sedan stelnade. Så satt de lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Är du seriös? Jag försökte faktiskt med något liknande en gång, jag försökte bygga ett flugplan när jag var så jävla irriterad på alla flugor. Slutade med katastrof, flugorna vaknade upp innan jag fått dem riktigt på plats och sprang runt i limmet som sedan stelnade. Så satt de lite överallt. Hallå där, sadisten...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hallå där, sadisten...! Flugjävlarna stör mig skitmycket på morgonen. Kryper runt på min rygg och armar och surrar som fan. Brorsan kom in och sög upp dem med dammsugare en morgon, det var härligt. Och inga "finurliga" "Meh- du- är- ju- Flugfarfar- r0flz- l0lz- HEhEhHe"- kommentarer nu, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Flugjävlarna stör mig skitmycket på morgonen. Kryper runt på min rygg och armar och surrar som fan. Brorsan kom in och sög upp dem med dammsugare en morgon, det var härligt. Och inga "finurliga" "Meh- du- är- ju- Flugfarfar- r0flz- l0lz- HEhEhHe"- kommentarer nu, tack. Hade ärligt talat inte en tanke på att dra in ditt andra nick i det här! Förresten kan man inte resonera så... "Den går på mig, den ska dö...". De gör vad de kan. Att du råkar ligga där de landar är inte deras fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hade ärligt talat inte en tanke på att dra in ditt andra nick i det här! Förresten kan man inte resonera så... "Den går på mig, den ska dö...". De gör vad de kan. Att du råkar ligga där de landar är inte deras fel... Men ...dom äter bajs. Tror inte min lilla gaysiana vill ha flugor som trampat i bajs på sig. Am I right, am I right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts