Jump to content

Getingstick?

The_go
 Share

Getingstick. Allergier. Rädd för getingar?  

110 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jao, på jobbet för några dagar sen. Jag satt och käka och en geting ville smaka. Då försöker jag vifta bort den, och i farten råkar jag klämma getingen mellan armen och kroppen, då sticker den mig. Det stora, kliande märket börjar försvinna nu iafl. Jag är inte allergisk. Om det kommer in en geting i mitt rum öppnar jag fönstret och kanske viftar lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEIN

NEIN

Fångar den i ett glas, lägger den i frysen. binder ett snöre runt den och låter den tina. sen har man ett husdJyR^^^fNIZz

Är du seriös?

Jag försökte faktiskt med något liknande en gång, jag försökte bygga ett flugplan när jag var så jävla irriterad på alla flugor. Slutade med katastrof, flugorna vaknade upp innan jag fått dem riktigt på plats och sprang runt i limmet som sedan stelnade. Så satt de lite överallt. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du seriös?

Jag försökte faktiskt med något liknande en gång, jag försökte bygga ett flugplan när jag var så jävla irriterad på alla flugor. Slutade med katastrof, flugorna vaknade upp innan jag fått dem riktigt på plats och sprang runt i limmet som sedan stelnade. Så satt de lite överallt. B)

Hallå där, sadisten...! :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå där, sadisten...! :lol::(

Flugjävlarna stör mig skitmycket på morgonen. Kryper runt på min rygg och armar och surrar som fan. Brorsan kom in och sög upp dem med dammsugare en morgon, det var härligt. ;)

Och inga "finurliga" "Meh- du- är- ju- Flugfarfar- r0flz- l0lz- HEhEhHe"- kommentarer nu, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flugjävlarna stör mig skitmycket på morgonen. Kryper runt på min rygg och armar och surrar som fan. Brorsan kom in och sög upp dem med dammsugare en morgon, det var härligt. :lol:

Och inga "finurliga" "Meh- du- är- ju- Flugfarfar- r0flz- l0lz- HEhEhHe"- kommentarer nu, tack.

Hade ärligt talat inte en tanke på att dra in ditt andra nick i det här! Förresten kan man inte resonera så... "Den går på mig, den ska dö...". De gör vad de kan. Att du råkar ligga där de landar är inte deras fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ärligt talat inte en tanke på att dra in ditt andra nick i det här! Förresten kan man inte resonera så... "Den går på mig, den ska dö...". De gör vad de kan. Att du råkar ligga där de landar är inte deras fel...

Men ...dom äter bajs. :lol:

Tror inte min lilla gaysiana vill ha flugor som trampat i bajs på sig. Am I right, am I right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor