Jump to content

En fabel i människomiljö: djuriska jävla bestar som lever fan

okka
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du ser ingen likhet med den där lilla bilden. pwm ;) Du får kolla i LIVESHOW istället. :huh:

Edit: Nassim är född 77, dvs 29 år gammal. Så the future kan redan avgöra hur Stellan-pöjken kommer se ut om ett par år... B)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ser ingen likhet med den där lilla bilden. pwm ;) Du får kolla i LIVESHOW istället. :huh:

Edit: Nassim är född 77, dvs 29 år gammal. Så the future kan redan avgöra hur Stellan-pöjken kommer se ut om ett par år... B)

*Hämtar en trasa och putsar geväret*

Jag vill inte få en glugg mellan tänderna när jag blir gammal. *gråter*

Åh, antar du inte sett Ridskolan: Skidskolan. Men iaf, jag citerar den "berömda" skidåkarens röst. "Da mig, da mig!" :P

Den dagen, den ironin dock.

post-282-1155343149_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Hämtar en trasa och putsar geväret*

Jag vill inte få en glugg mellan tänderna när jag blir gammal. *gråter*

Åh, antar du inte sett Ridskolan: Skidskolan. Men iaf, jag citerar den "berömda" skidåkarens röst. "Da mig, da mig!" :lol:

Den dagen, den ironin dock.

Äsch, med dagens tandläkarvård behöver du inte oroa dig. ;)

*Hämtar vaselinburken* I hopp om att du vill åka skidor med mig och uppleva samma sak som i filmen.

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 months later...

>>>Vozvrashcheniye<<<

The Dudes medvetande uralstrades fram ur hans förstörda kropp, där han låg på den torra präriemarken. Det obeskrivliga illamåendet hade han känt i flera timmar, men det var först nu som alla hans sinnen fick erfara det. Extrem vätskebrist var ett faktum och vomering smakade enbart galla; han låg och hulkade en timme. Ögonblick av medvetande varvades med flashbacks och skrämmande minnen: en snetripp utan dess like. Minnena hann han emellertid inte utreda förens uppmärksamheten drogs åt en underligt formad siluett närmade sig. Med rödsprängda ögon kisade han mot den…

Övergödd känguru och en lustig man i hatt och mustasch. Det var okka. Efter femton (host) års ritt i solned- och uppgångar är han nu tillbaka till stället han en gång lämnade. Han möter The Dudes febriga blick.

-Yo.

Det är med rosslig stämma, dålig humor och blodigt allvar detta ord uttalas. En dammbobba, eller vad man nu kallar det, far förbi i bakgrunden. En sån där sak som man ibland ser blåsa runt på dessa ställen. okka tittar på den. Sen tittar han på The Dude.

The Dude svarar:

-Yo.

The Dude kirrar en flaska, hur han nu fick tag i den, och så skålas det långt in på kvällskvisten.

Yo.

Point is taken, liksom. Hej igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor