skribb Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 - En daimstrut också, skjuter Pico in. Underhållande läsning, men... Var det någon slags dold symbolik bakom det hela? Jag skulle snarare tro att det hela är en omskrivning av "titta på mig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Inser nu att det nog bara är okka som har haft sommarlov lite för länge, och behövde stimulera sina små grå lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Det tror inte jag, nu ska vi allt se (Nu blir jag säkert blåst igen, lol). Redigerad 10 augusti, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Lär bli fler roliga high jinxes som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Haha, vi får se om det blir någon fortsättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ingen förbenad jämra fortsättning, det här är slutet, lol. Och det är inget jäkla "titta på mig", det är väl vad det ser ut att vara. Alla är döda. Är inte det uppenbart? Förresten var - som tillagt - alla delaktiga även delaktiga i skrivprocessen; det har ingenting med för långa sommarlov att göra, det har bara att göra med En fabel i människomiljö. En resa. Och nej, tro inte att ni kommer höra mer från mig, även fast jag överlevde, och trots detta inlägg. Just ni sitter jag på ett internetcafé i Anka Pulko med min känguru (han är skittrevlig, gillar morötter); var bara tvungen att kolla hur väl ni förstod det, och jag hade väl rätt: ni förstod inte ett skit. Men så här är det. Och jaeger dog också, duuh? Yikes. Nåväl, kängurun vill gå på en strandpromenad nu, så jag måste bege mig, men bara så att ni vet hur det ligger till : slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ingen förbenad jämra fortsättning, det här är slutet, lol. Och det är inget jäkla "titta på mig", det är väl vad det ser ut att vara. Alla är döda. Är inte det uppenbart? Förresten var - som tillagt - alla delaktiga även delaktiga i skrivprocessen; det har ingenting med för långa sommarlov att göra, det har bara att göra med En fabel i människomiljö. En resa. Och nej, tro inte att ni kommer höra mer från mig, även fast jag överlevde, och trots detta inlägg. Just ni sitter jag på ett internetcafé i Anka Pulko med min känguru (han är skittrevlig, gillar morötter); var bara tvungen att kolla hur väl ni förstod det, och jag hade väl rätt: ni förstod inte ett skit. Men så här är det. Och jaeger dog också, duuh? Yikes. Nåväl, kängurun vill gå på en strandpromenad nu, så jag måste bege mig, men bara så att ni vet hur det ligger till : slut. Ptja, det här hade du ju pratat om ett tag, så det var det jag oroade mig för. Du fick din vilja igenom, i vilket fall, jävla mäktigt avslut. ... Sedan får vi se hur länge det håller. Hälsa kängurun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 slut. Jag förstår fortfarande inte.. http://67.18.37.14/19/132/emo/nothin1.gif ..döda mig inte nu bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jag förstår fortfarande inte.. http://67.18.37.14/19/132/emo/nothin1.gif ..döda mig inte nu bara.. Han lämnar forumet verkar det som tyvärr. *edit* Jag ska också vara tuff med högerplacerad text.... Redigerad 11 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Pico, Crice, okka, jaeger och The Dude stack? Vafan. Det var ju inte ett dugg kul, okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Äsch, vi har för bra sammanhållning på forumet här. Finns så många sköna människor här som gör så att man inte kan lämmna. Ta bara StellHell tex. han är ju bara ett orginal. BOT skall vi inte ens nämna, alltid lika kul. Med många, många fler... Okka tar bara en pause han kommer igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Äsch, vi har för bra sammanhållning på forumet här. Finns så många sköna människor här som gör så att man inte kan lämmna. Ta bara StellHell tex. han är ju bara ett orginal. BOT skall vi inte ens nämna, alltid lika kul. Med många, många fler... Okka tar bara en pause han kommer igen. Den enda från Kroatien här desutom. Vet knappt vem okka är/var, men han är ett snille på att skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Den enda från Kroatien här desutom. Vet knappt vem okka är/var, men han är ett snille på att skriva! Va? Är StellHell kroat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Va? Är StellHell kroat? Yes, sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jahapp, inte för att man lurkar runt här så ofta nuförtiden, men okkas rytmiska texter förgyllde vardagen lite Blir lite tråkigare utan dig okka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Yes, sir. Haha, nej nej. Slovak om något, fast det är jag inte heller. Bara mina kompisar som tyckte jag är det. Vet inte vad dom grundar det på. Jag är 100% Svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Otroligt bra skrivet,stående ovala proportioner som bara den ultimata toppen kan förstå. (Hoho..Kodspråk is the shiet!) MEN!, Jag hittade faktiskt ett stavfel ( :'( ) Endast spilror är kvar; av en kropp; och tre hjärtan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Otroligt bra skrivet,stående ovala proportioner som bara den ultimata toppen kan förstå. (Hoho..Kodspråk is the shiet!) MEN!, Jag hittade faktiskt ett stavfel ( :'( ) Endast spilror är kvar; av en kropp; och tre hjärtan... Kodspråk.. Japp, jag såg faktiskt också det stavfelet och imponerades av att det faktiskt var det enda i hela berättelsen. Men jag är för fin för att påpeka såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Haha, nej nej. Slovak om något, fast det är jag inte heller. Bara mina kompisar som tyckte jag är det. Vet inte vad dom grundar det på. Jag är 100% Svensk. Visst ja, slovak var det ju! Men du har ett slovakiskt utseende: blek med mörka ögon och mörkt hår. BTW: Du liknar en av programledarna i bolibompa. Nassim al Fakir heter han. Fast du ser ngt bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Visst ja, slovak var det ju! Men du har ett slovakiskt utseende: blek med mörka ögon och mörkt hår. BTW: Du liknar en av programledarna i bolibompa. Nassim al Fakir heter han. Fast du ser ngt bättre ut. Haha! Den här Nassim al fakir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts