Colan K Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ryste när jag läste om kotor 3 faktist. Ha förhoppningar? Ja. Jo.. Rykten har ju börjat komma. Men jul tror jag knappast. Faktist detta spelet jag skaffar ny dator till sen... Eller största anledningen... Hoppas dom låter det ta sin tid nu bara. Fixar sånt som var lite sämre i sina föregångare. (Kläder någon?) Och dom fixar så man kan vara så ond som bara den. Manipulera, slakta oskyldiga, använda kraften till sina egna motiv. Gör lite mera unika vapen, items som faktist ser bra ut på en mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ryste när jag läste om kotor 3 faktist. Ha förhoppningar? Ja. Jo.. Rykten har ju börjat komma. Men jul tror jag knappast. Faktist detta spelet jag skaffar ny dator till sen... Eller största anledningen... Hoppas dom låter det ta sin tid nu bara. Fixar sånt som var lite sämre i sina föregångare. (Kläder någon?) Och dom fixar så man kan vara så ond som bara den. Manipulera, slakta oskyldiga, använda kraften till sina egna motiv. Gör lite mera unika vapen, items som faktist ser bra ut på en mm. Ja, kroppsdelar ska flyga då man svingar sitt lasersvärd i en folkmassa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) lol wut Redigerad 13 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen89 Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Jag skulle nog vilja att man kan vara mer än människa, typ twileks och sånt. Vissa är bättre på force och andra på slåss. Tänk er att springa runt som en gamorrean med 0 i intelligence och döda alla man ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 KotOR3 är på väg meddelar EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Rätt så väntat när det rappoterades att de skulle göra ett RPG åt Lucasarts. Hoppas bara att George Lucas inte sabbar det hela för dem också så som han förstörde KotOR2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Rätt så väntat när det rappoterades att de skulle göra ett RPG åt Lucasarts. Hoppas bara att George Lucas inte sabbar det hela för dem också så som han förstörde KotOR2.. Vad gjorde han med KotOR2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Vad gjorde han med KotOR2? Gav det en gräsligt kort produktionstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Vad gjorde han med KotOR2? Han tvingade dem klippa bort 1/3 av spelet för det var för mörkt och kusligt för barn. Därför är det vissa saker som inte hänger ihop och vissa side-storys och sidequests som aldrig får en avslutning. Det hela är orsaken att det tog så lång tid att hitta någon som vågade sig på KotOR3 eftersom ingen gillar när någon kommer och tvingar dem att klippa i deras verk. De som gjorde KotOR2 lovade att ge ut de bortklippta delarna som en gratis mod men det har hitils inte blivit av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 De som gjorde KotOR2 lovade att ge ut de bortklippta delarna som en gratis mod men det har hitils inte blivit av. Dom tänkte släppa det mesta i en patch - men den stoppades OCKSÅ av George. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) MEGA BUMP! Ett nytt KotOR är på väg! KLICKA HÄÄÄÄR! Redigerad 18 juli, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 MMORPG? Nejtack. Jag gillar konversationerna mellan karaktärerna, den djupa storyn i KOTOR och känslan. MMORPG dödar konversationer mellan karaktärer och byter ut det mot 1337-snack, finns oftast noll story i MMORPGs. Känslan sitter, förhoppningsvis. Nej fy och tvi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 MMORPG? Nejtack. Jag gillar konversationerna mellan karaktärerna, den djupa storyn i KOTOR och känslan. MMORPG dödar konversationer mellan karaktärer och byter ut det mot 1337-snack, finns oftast noll story i MMORPGs. Känslan sitter, förhoppningsvis. Nej fy och tvi. Jag sa exakt samma sak, men sen kom jag på att det hjälper inte att vara sur på EA/BioWare/Lucas Arts så istället så satte jag ett stort smil på ansiktet och var glad över att det kommer ett nytt KotOR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Jag sa exakt samma sak, men sen kom jag på att det hjälper inte att vara sur på EA/BioWare/Lucas Arts så istället så satte jag ett stort smil på ansiktet och var glad över att det kommer ett nytt KotOR. MMORPG Kotor. Klassifieras KNAPPT som ett nytt. Det är som att säga att WoW är ännu en del av Warcraft. Varav det inte ens tillhör samma genre. Namnet kan vara detsamma, men det luktar ändå bajs om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 MEN KAN DOM DRA ÅT HELVETE OCH AVLIDA HASTIGT ELLER? Helt sjukt hur besviken jag blir, kommer absolut inte skaffa ett KotOR-MMO. Skulle aldrig ens kunna tänka mig att stödja det då jag är så fruktansvärt, extremt mycket emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 MEN KAN DOM DRA ÅT HELVETE OCH AVLIDA HASTIGT ELLER? Helt sjukt hur besviken jag blir, kommer absolut inte skaffa ett KotOR-MMO. Skulle aldrig ens kunna tänka mig att stödja det då jag är så fruktansvärt, extremt mycket emot det. Stackare. Du får väl hjälpa mig igenom KotOR1/2 igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts