Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ja, är det någon som har hört något om att ett eventuellt KotOR 3 ( Star wars knights of the old republic 3) ska släppas? Det enda jag har hittat är några rykten som troligtvis bara är påhittade... Skulle vara grymt om det kom, då KotOR 1 Och KotOR 2 troligtvis är dom bästa spelen jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Bara rykten vad jag vet. KotOR1 är ett av dom roligaste spelen jag har spelat, men slutet på 2an. Förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Bara rykten vad jag vet. KotOR1 är ett av dom roligaste spelen jag har spelat, men slutet på 2an. Förjävligt. Okej. Håller helt och hållet med. 1:an är så otroligt bra... Men slutet på 2:an kändes ja helt förjävligt. Det var så grymt ofärdigt och osammanhängande, så ja, man fattade inte ett smack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Mjo det är lite tråkigt att dom inte han bli klara med slutet ordentligt på 2an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Mjo det är lite tråkigt att dom inte han bli klara med slutet ordentligt på 2an. Jepp, obsidian som fick en alldeles för tidig deadline när dom gjorde spelet... tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hm. Jo, jag hoppas att KotOR III kommer, och hoppas också att det kommer förklara lite mer än vad KotOR II gjorde :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hm. Jo, jag hoppas att KotOR III kommer, och hoppas också att det kommer förklara lite mer än vad KotOR II gjorde :/ Jepp, man stog som ett frågetecken iaf efter slutet på KotOR 2. Åtiminstonde jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det jag hoppas mest på är att dem faktiskt tar sig tid att fixa alla (eller ja, de flesta) buggar, kraschar och dylikt innan dem släpper KotoR 3. Tror att det var extra många om man spelar med Radeon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kotor spelen är bra. Fina spel, mycket möjligheter i det. Klart 2an blev lite sne men, 1an var ju genial. Och om trean kommer, får man antagligen svar på sina frågor.. "You think you fought the sith ? The robots and machines.. sith ? No, they're out there, fighting their on war." Den där, liksom. Lite, knuff åt rätt riktning för trean kanske ? Varvade spelen typ denna veckan så ^^ och förra, älskar ettan so bad Bara mig kanske men, roligare att vara ond än snäll i spelen ? Lättare att.. [A] Give me your money or dig your on grave! You're welcome. Was a pleasure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kotor spelen är bra. Fina spel, mycket möjligheter i det. Klart 2an blev lite sne men, 1an var ju genial. Och om trean kommer, får man antagligen svar på sina frågor.. "You think you fought the sith ? The robots and machines.. sith ? No, they're out there, fighting their on war." Den där, liksom. Lite, knuff åt rätt riktning för trean kanske ? Varvade spelen typ denna veckan så ^^ och förra, älskar ettan so bad Bara mig kanske men, roligare att vara ond än snäll i spelen ? Lättare att.. [A] Give me your money or dig your on grave! You're welcome. Was a pleasure Jag klarar inte av att vara ond i dom spelen Har försökt med går bara inte, mest för att det är jobbigt att alla i teamet håller på att tjata på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag klarar inte av att vara ond i dom spelen Har försökt med går bara inte, mest för att det är jobbigt att alla i teamet håller på att tjata på en. Det är därför man kör solo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det är därför man kör solo. Hm. Kanske, men dom kan va bra att ha ibland :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hm. Kanske, men dom kan va bra att ha ibland :/ Jo, på Calo Nord till exempel så behövdes det lite kanonmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Bara mig kanske men, roligare att vara ond än snäll i spelen ? Lättare att.. [A] Give me your money or dig your on grave! You're welcome. Was a pleasure Lätt roligast att vara ond! Men är som Boomer sa, åtminstonde jag brukar ibland kunna känna lite skuld känslor om jag t.e.x gått och dödat en refugee bara för att komma över hans ynka 5 credits eller liknande... Tycker det är härligt att spel faktiskt kan få en att känna sig så. Redigerad 11 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lätt roligast att vara ond! Men är som Boomer sa, åtminstonde jag brukar ibland kunna känna lite skuld känslor om jag t.e.x gått och dödat en refugee bara för att komma över hans ynka 5 credits eller liknande... Tycker det är härligt att spel faktiskt kan få en att känna sig så. Jasså ? Själv drack jag cola och skrattade mörkt åt det när jag slaktade dom. Mohahahaha Men du har rätt, det är härligt ett spel kan få en att känna så.. ond! Roliga är när folket i sin grupp ändras med en, alla påverkas av en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jasså ? Själv drack jag cola och skrattade mörkt åt det när jag slaktade dom. Mohahahaha Men du har rätt, det är härligt ett spel kan få en att känna så.. ond! Roliga är när folket i sin grupp ändras med en, alla påverkas av en , ja det kan man ju oxå göra. Japp älskar det, när man ser att dom börjar förändras, när dom ibörjan typ klagar och är arg om man "råkar" döda t.e.x en refugee, men sen när dom börjat blivit "Turned to the darkside " så börjar dom sakta men säkert njuta av att döda oskyldiga... Edit: Hittade det här, och enligt det här så hålls det på med ett spel (Som då eventuellt är KotOR 3) till PS 3 Och x-box 360... men inte PC eller? http://news.gaminghorizon.com/media2/1137523091.3182.html Redigerad 11 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 , ja det kan man ju oxå göra. Japp älskar det, när man ser att dom börjar förändras, när dom ibörjan typ klagar och är arg om man "råkar" döda t.e.x en refugee, men sen när dom börjat blivit "Turned to the darkside " så börjar dom sakta men säkert njuta av att döda oskyldiga... Edit: Hittade det här, och enligt det här så hålls det på med ett spel (Som då eventuellt är KotOR 3) till PS 3 Och x-box 360... men inte PC eller? http://news.gaminghorizon.com/media2/1137523091.3182.html Det står att det kallas KotR 3, med andra ord Knights of the Republic 3, vilket kanske betyder att det utspelar sig i samma tidslinje som filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det står att det kallas KotR 3, med andra ord Knights of the Republic 3, vilket kanske betyder att det utspelar sig i samma tidslinje som filmerna. Bara dom inte mixar storyn för mycket med filmerna, tror nog inte att det blir så bra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Bara dom inte mixar storyn för mycket med filmerna, tror nog inte att det blir så bra då. Hm, nej. Men om dom nu ska blanda in filmerna så ska det hända ur ett annat perspektiv en filmerna, typ som i första filmen, när naboo är övertaget av robotgubbarna och sedan ska dom ta tillbaka staden, att man kanske får spela som en av dom militär snubbarna. Så vad jag menar är typ att det ändå inte har för mycket att göra med filmerna men ändå lite, lite nostalgi liksom Fast, helst så ska det utspela sig 4000 år före filmerna som i KotOR 1/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Det står att det kallas KotR 3, med andra ord Knights of the Republic 3, vilket kanske betyder att det utspelar sig i samma tidslinje som filmerna. Jaa du, såg att det stog KotR nu. Men nästan längst upp, ovanför där det står publisher, developer m.m, där står det ju "Star wars knights of the old republic III". Så dom kanske bara är taskiga på att förkorta? Vad vet jag. Jag hoppas iallafall som du, att det utspelar sig 4000 år före filmerna. Den tidslinjen är enligt mig mycket,mycket roligare än tiden som utspelar sig på filmerna, d.v.s 4000 år framåt. Redigerad 11 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts