GiZmo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Borde det inte gå att ändra något i Windows också så man kan spela äldre spel? iaf vad jag har hört Högerklicka på ikonen.. Kompalitets skit eller vad de heter.. Hört att man kanske inte behöver patch utan bara behöver ändra till Win98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Finns en patch på deras hemsida som fixxar så att de funkar i XP Inte demot, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Inte demot, eller? Dunno, har inte testat Men testa de jag skrev ovanför din post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Dunno, har inte testat Men testa de jag skrev ovanför din post Mjo, det funkade, men spelet hängde sig efter typ 1 minut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Om ni läser i FAQ så ser ni att patchen ej funkar med demot... men jag kan säga att spelet funkar inte med nya grafikkort.. synd, ville testa.. Redigerad 9 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Det var ju ett roligt spel, Gearhead Garage.. nån som vet om man kan köra bilarna man bygger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det var ju ett roligt spel, Gearhead Garage.. nån som vet om man kan köra bilarna man bygger? Nej tyvärr, såpass avancerat är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Nej tyvärr, såpass avancerat är det inte. Där har Mulle Meck övertaget. Redigerad 10 augusti, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Japp! Det skulle ju ha varit skoj att kunna köra! Måste se om jag hittar street legal, det är ju typ samma va? som GHG alltså, inte mulle meck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag fick det att funka utan problem, satte bara kompabilitetsläget på Win 98. Det finns fina moddar att hämta sen så man kan bygga en tomtesläde n shizzle. En söt bil jag gjorde. http://img221.imageshack.us/img221/8341/estsagagpy4.jpg Ja, man kan måla om dem. Och det gjorde jag. Det var först nu jag insåg hur tråkig den grå färgen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vilken av länkarna laddade ni hem demot ifrån? Hittar den inte på nån av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag tankade inte demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag tankade inte demot. Vad gjorde dudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Just nu ligger jag på Expert-skill, det finns inga fler jobb tillgängliga och jag verkar inte kunna komma frammåt på något mer sätt. Vad är felet? Är spelet slut nu eller? Redigerad 18 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Har fått ner detta spel..Men Gizmo skrev nåt om kompalitet (Iaf vilken ikon ska man klicka på?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Har fått ner detta spel..Men Gizmo skrev nåt om kompalitet (Iaf vilken ikon ska man klicka på?) Antingen genvägen eller .exe filen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tanka tonvis av bilar, moddar, dekaler och annat här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vad gjorde dudå? Jag är rädd att jag skulle bryta mot forumets regler om jag berättade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag har fått detta spel att funka. Ändrade bara att det skulle köras i 98 läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag har fått detta spel att funka. Ändrade bara att det skulle köras i 98 läge. Yepp, tyckte dock det var rätt värdelöst.. Skulle vart roligare om man fick köra bilarna, som i Redline Street Legal, eller vad det heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts