VenoM Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min kompis pratade om ett spel där man bygger bilar från grunden(INTE Mulle Meck) Han trodde att det hette någonting i stil med FU GTI eller något sådant. Någon som vet vad det heter eller om det finns något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Street Legal Racing: RedLines 2 Får man typ bygga bilar i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min kompis pratade om ett spel där man bygger bilar från grunden(INTE Mulle Meck) Han trodde att det hette någonting i stil med FU GTI eller något sådant. Någon som vet vad det heter eller om det finns något liknande. Gearhead Garage, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Låter som Gearhead Garage. Sjukt kul och beroendeframkallande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Låter som Gearhead Garage. Sjukt kul och beroendeframkallande spel. Och man köper eller laddar ner ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Att ingen länkade innan mig http://www.gearheadgarage.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Och man köper eller laddar ner ? Man köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Att ingen länkade innan mig http://www.gearheadgarage.com/ För att Google finns, och för att adressen är så uppenbar att en babian med händerna bakbundna skulle kunna gissa sig till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 För att Google finns, och för att adressen är så uppenbar att en babian med händerna bakbundna skulle kunna gissa sig till den. Eller så ger man dom bara länken så slipper dom söka/sitta o gissa på länk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Eller så ger man dom bara länken så slipper dom söka/sitta o gissa på länk.. Äh. Om de skaffar Firefox räcker det att de skriver in "Gearhead Garage" i adressfältet, så kommer de direkt dit. Så gör jag med okända spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Äh. Om de skaffar Firefox räcker det att de skriver in "Gearhead Garage" i adressfältet, så kommer de direkt dit. Så gör jag med okända spel. Och om dom är såna där IE fanatiker då? Förstår inte varför vissa fortf sitter o segar med IE.. Bara skit Man måste ju t.o.m skriva www. på dom flesta sidor, det är 1.5sek extra tid varje gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Och om dom är såna där IE fanatiker då? Förstår inte varför vissa fortf sitter o segar med IE.. Bara skit Man måste ju t.o.m skriva www. på dom flesta sidor, det är 1.5sek extra tid varje gång.. jag är stolt ie användare.. och skriver aldrig www. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Iaf, demot verkar inte funka med XP: inte kompitabelt med windows NT typ.. sen Error spawning Gearhead Garage Error ID: 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag är stolt opera användare och skriver bara det jag vill ha i adressfältet. Opera innehåller också torrent klient så nu är det bara att gå och tanka från sidor Utan att sitta och arbeta med Bitcomet och Azureus. Och jag har inte sett någon funktion som firefox har men inte opera. Men har däremot sätt funktioner som inte firefox har men opera. Älska opera Tycker Opera och Firefox är ganska lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Var är torrenklienten Fan va mycket offtopic det har blivit i tråden, skärp er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Var är torrenklienten Fan va mycket offtopic det har blivit i tråden, skärp er! Du var inte spec mkt bättre Iaf. någon som har en lösning hur man kan fixa så demot funkar på XP? Hittade bara en fix till fullversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Var är torrenklienten Fan va mycket offtopic det har blivit i tråden, skärp er! Tryck på att tanka en torrent så tankar Opera saken som går via torrent som om det skulle vara en vanlig nerladdning bara att det står up/down eller nåt sånt. -- Ska kolla lite närmare på det här spelet nu, det såg kul ut fanns ett Demo också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Finns en patch på deras hemsida som fixxar så att de funkar i XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ska testa det. GiZmo in på msn nu jalla snabbt woot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Borde det inte gå att ändra något i Windows också så man kan spela äldre spel? iaf vad jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts