Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Vad är egentligen enhet B: för något på datorer, A: är ju diskett, C: hårddisk m.m...Men enhet B:??? Jag har hört att det har något med hoppkoppling av flera datorer att göra, är det så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag vet inte men jag tror att det är någon sorts stor diskett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Enhet B är till för en sekundär diskettstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 (redigerad) Är inte Enhet B bara en vanlig tom enhetsplats som man kan använda till andra datorer i ett nätverk eller zip drive kanske. Jag använder den till att få tillgång till en annan hårddisk på en annan dator via nätverket. Redigerad 5 februari, 2003 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Anledningen till att jag undrar är att jag förut hade en gammal Nokia dator (upphittad) , Som inte hade något minne eller någonting, Man var tvungen att köra programmen direkt från diskett, Den datorn hade enhet B: och den enheten har väl isåfall används till ungefär samma ändamål som anders2´s...Den datorn måste altså ha varit någon slags terminaldator ...Tyvärr slängde min pappa bort den rariteten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts