bmw Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) När jag jag ska köra ett uppdrag hos Wozie står det you need more practice under water before you can start this mission, Fast jag har full lung kapacitet Vad ska jag gjöra innan jag kan köra uppdraget? Och sedan har jag probelm med bilskolan också, med den saken som kommer efter burn and lap, kommer säkert att ha problem med hela bilskolan någon som kan hjälpa mig att klara bilskolan? Redigerad 9 augusti, 2006 av bmw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 2: Öva, Snart sitter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 1. Åk till vatten o simma under vatten en bra stund tills det står typ: Your lung capacity has been updated eller nått sånt, kommer inte ihåg. bara o simma under vatten. 2.Kolla på filmen som visar stuntet, o om det är den sista när man kör i stan, så är det bara o öva, det kommer till slut. försök o mtacha gasen så mkt som möjligt så du inte får för mkt sladd. skada inte bilen nåt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bmw Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts