Jump to content

Katt vs hund

rabarben
 Share

Vad tycker du är bäst?  

83 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hundar är grymma. Katter med. Däremot har jag aldrig haft nåt husdjur, och det kommer dröja många år innan jag skaffar mig ett. Men då tänker jag ha en riktigt söt katt, för det är tufft!

Vote: Katt.

Det ligger en hund begraven här.. ^_^

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Jag gillar båda men katter är nog snäppet bättre.

De klarar sig själva (inom vissa gränser naturligtivis) och har mer "personlighet" än jyckarna.

Dessutom luktar hundar illa.. . ^_^

Så om jag kastar en katt i en smutspöl och rullar runt honom i den, så kommer han inte att lukta illa? Hundar och katter luktar likadant på vart de är. Om en hund rullar sig en smutspöl och en katt gör samma sak, så luktar de båda. Duh. Varför hundar är mer kända här är för att de är utomhus och sitter inte hemma och sover och river på soffor hela dagarna.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det dom gör. Det och urinerar, skiter, glor ut genom fönster och sover. Och river sina ägare.

Angånde kattkiss och kattbajs: Tur att det finns kattsand som tar bort lukten -_- .

En hund stinker, vart man än befinner sig i dess närhet. Om det inte är från munnen stinket kommre ifrån, är det från ändan (d.v.s. gaser) eller pälsen. Och tömning av analsäckar behöver vi inte ens prata om ^_^ .

En hund vill bara leka Följa John med sin ägare (hunden ska bara ha uppmärksamhet hela tiden). Om jycken inte får det blir den ledsen, och lägger sig ner och tycker synd om sig själv. I värsta fall kan den börja gnälla. Och då blir ägaren tvungen att leka med den, istället för att spela det nya GTA-spelet t.ex. För inte vill man väl såra sin "bästa vän"? :wub:

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor