Kebab Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Hundar är grymma. Katter med. Däremot har jag aldrig haft nåt husdjur, och det kommer dröja många år innan jag skaffar mig ett. Men då tänker jag ha en riktigt söt katt, för det är tufft! Vote: Katt. Det ligger en hund begraven här.. Redigerad 9 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Gillar båda, men föredrar katt Vote: Katt EDIT:w00t, stavfel. Redigerad 9 augusti, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Jag gillar båda men katter är nog snäppet bättre. De klarar sig själva (inom vissa gränser naturligtivis) och har mer "personlighet" än jyckarna. Dessutom luktar hundar illa.. . Så om jag kastar en katt i en smutspöl och rullar runt honom i den, så kommer han inte att lukta illa? Hundar och katter luktar likadant på vart de är. Om en hund rullar sig en smutspöl och en katt gör samma sak, så luktar de båda. Duh. Varför hundar är mer kända här är för att de är utomhus och sitter inte hemma och sover och river på soffor hela dagarna. Redigerad 9 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Stela i kroppen, alltså... Man tar ju mycket hellre upp en katt i knät än en hund, just för att katter är mjukare. I kroppen. Aha... ja missförstod dig lite! Förlåt om det lät spydigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Uscha,en av våra katter kom in för någon dag sen och då hängde det en vit skitäcklig mask ut bak i "röven" på den. Så nu går båda våra katter på mask medel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kattkondom? Vovvar är lydiga, gosjuka (iaf alla jag träffat) och supersnälla Katter sitter ivägen för datorskärmen, klöser sönder min fåtölj, gör sina behov i en låda och blir skvatt galen om man klappar dom (Alla katter jag träffar väser åt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hund! Gillar inte katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Beror ju helt på vilken hund/katt det är Alla katter är inte så lekfulla, samma med hundar.. Haha, min hund som blev kastrerad för nån månad sen *JUKK JUKK* fortfarande på den andra hunden. Och den andra hunden försöker också fast hon är tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kattkondom? Vovvar är lydiga, gosjuka (iaf alla jag träffat) och supersnälla Beror ju på om hunden är stor eller liten. Det där du säger är en liten hund ju. Stora hundar skäller och dreglar över golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Beror ju på om hunden är stor eller liten. Det där du säger är en liten hund ju. Stora hundar skäller och dreglar över golvet. Precis, och alla katter är idioter som rivs o bits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 ...gör sina behov i en låda... Haha och vad är nackdelen med det? Jävla tjat om att katter river på soffor förresten ("hela dagarna", hahaha). Get yer facts straight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Haha och vad är nackdelen med det? Jävla tjat om att katter river på soffor förresten ("hela dagarna", hahaha). Get yer facts straight. Det är det dom gör. Det och urinerar, skiter, glor ut genom fönster och sover. Och river sina ägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Aww and I love them all! Vote: båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ehm, man lär ju katterna att inte klösa på soffan när dom är små. Dessutom har jag aldrig varit med om att katter river och biter sin ägare utan anledning, iesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Men vad är det med er? Massor av jävla fördomar. "Dem river i soffor och förstör", "Dem luktar illa och dreglar". Det beror ju helt på VILKEN katt eller hund. Bara jobbiga barnprogram som manipulerar en om att hundar dreglar och skitar ner och katter river å sliter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Det är det dom gör. Det och urinerar, skiter, glor ut genom fönster och sover. Och river sina ägare. Angånde kattkiss och kattbajs: Tur att det finns kattsand som tar bort lukten . En hund stinker, vart man än befinner sig i dess närhet. Om det inte är från munnen stinket kommre ifrån, är det från ändan (d.v.s. gaser) eller pälsen. Och tömning av analsäckar behöver vi inte ens prata om . En hund vill bara leka Följa John med sin ägare (hunden ska bara ha uppmärksamhet hela tiden). Om jycken inte får det blir den ledsen, och lägger sig ner och tycker synd om sig själv. I värsta fall kan den börja gnälla. Och då blir ägaren tvungen att leka med den, istället för att spela det nya GTA-spelet t.ex. För inte vill man väl såra sin "bästa vän"? Redigerad 10 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har någon sett filmen: Som katt och hund? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har någon sett filmen: Som katt och hund? ^^ Jo den e rätt cool den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Beror ju på om hunden är stor eller liten. Det där du säger är en liten hund ju. Stora hundar skäller och dreglar över golvet. Ehh..Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts