_Mazze_ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Katt FTW! Hundar kan vara söta men katten är lätt det bästa sällskapsdjuret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hund!! HATAR katter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ända sedan jag var riktigt liten så har min familj haft katt. Ja, innan det också. Sedan dess har vi haft en massa katter, mer elle mindre kloka. En gång när jag var...åtta eller nåt, så ville jag ha en hund. Efter två år av tjatande och sparande fick jag en. Det visade sig att jag inte alls var en hundmänniska. Det funkade helt enkelt inte. Hundar är så stela. Katter kan man gosa med. Vote: Katt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ända sedan jag var riktigt liten så har min familj haft katt. Ja, innan det också. Sedan dess har vi haft en massa katter, mer elle mindre kloka. En gång när jag var...åtta eller nåt, så ville jag ha en hund. Efter två år av tjatande och sparande fick jag en. Det visade sig att jag inte alls var en hundmänniska. Det funkade helt enkelt inte. Hundar är så stela. Katter kan man gosa med. Vote: Katt!! Hundar...stela? HAHAHAHAHA Hundar kan du ju göra skitmycket med! Typ gå ut o kasta boll eller ut o springa! Det är helt omöjligt med en katt. Fast katter är mycket skönare o gosam ed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Känner du stolthet efteråt också? Tuffing... Jag brukar inte direkt känna mig stolt när jag puttar undan (om man ska nämna det i en mildare ton) hundarna, utan känner mig oftast irriterad på att dessa hundägare inte kan koppla sina varelser i tätbebyggt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag brukar inte direkt känna mig stolt när jag puttar undan (om man ska nämna det i en mildare ton) hundarna, utan känner mig oftast irriterad på att dessa hundägare inte kan koppla sina varelser i tätbebyggt område. Okej, puh. Jag fick känslan av att du sparkade på småhundar som kanske inte kunde göra mer skada än att riva till dig på foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hundar är grymma. Katter med. Däremot har jag aldrig haft nåt husdjur, och det kommer dröja många år innan jag skaffar mig ett. Men då tänker jag ha en riktigt söt katt, för det är tufft! Vote: Katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Okej, puh. Jag fick känslan av att du sparkade på småhundar som kanske inte kunde göra mer skada än att riva till dig på foten. Nene, inte bokstavligen sparka, det är lite grymt. Det är ju trots allt ägarnas fel, i grund och botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hundar...stela? HAHAHAHAHA Hundar kan du ju göra skitmycket med! Typ gå ut o kasta boll eller ut o springa! Det är helt omöjligt med en katt. Fast katter är mycket skönare o gosam ed! Till vilken nytta ska man kasta en boll, hunden blir ju fan orolig att man ska tappa bort bollen och springer efter den. Och när man springer så följer han med som en kompis. Och min katt springer med mig Bara att skrika Miki! LUFFSEN! Så börjar han jaga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Min katt kan prata Jag tittar bara fram från ett hörn och säger "Stina busiiing" och så säger hon "Neeeej" xD Man skulle kanske tycka att hon skulle vara lite mer positiv. Lätt katt! :3 http://img463.imageshack.us/img463/4973/awwwwmr6.jpg Redigerad 9 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hundar...stela? HAHAHAHAHA Hundar kan du ju göra skitmycket med! Typ gå ut o kasta boll eller ut o springa! Det är helt omöjligt med en katt. Fast katter är mycket skönare o gosam ed! Stela i kroppen, alltså... Man tar ju mycket hellre upp en katt i knät än en hund, just för att katter är mjukare. I kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Har en Chihuahua.. Super gullig Vote: HUND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Inte gosa med en hund? Hallå, dom är inte vargar direkt. Och hundar kan man göra en massa saker med, Kasta boll, cykla, springa, gå ut och gå. Fördelarnaär oändliga, Min hund (En bordercollie) är förbannat jäkla kramsjuk (yeah, och lydig också, man kan lämna han utomhus i timmar och han sticker ingenstans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Inte gosa med en hund? Hallå, dom är inte vargar direkt. Och hundar kan man göra en massa saker med, Kasta boll, cykla, springa, gå ut och gå. Fördelarnaär oändliga, Min hund (En bordercollie) är förbannat jäkla kramsjuk (yeah, och lydig också, man kan lämna han utomhus i timmar och han sticker ingenstans) En katt kan man lämna utomhus hela livet. Inte sticker hon någonstans, katten har ju ett revir att vakta. Redigerad 9 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) En katt kan man lämna utomhus hela livet. Inte sticker hon någonstans, katten har ju ett revir att vakta. Jaha så du har aldrig hört om nån katt som är borta _väldigt_ länge alternativ aldrig kommit tillbaka? Redigerad 9 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hundar kan du ju göra skitmycket med! Typ gå ut o kasta boll eller ut o springa! Det är helt omöjligt med en katt. Skulle inte tro det, möjligtvis att det går att springa med en katt, men varför inte kasta boll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Jaha så du har aldrig hört om nån katt som är borta _väldigt_ länge alternativ aldrig kommit tillbaka? Kastrera? Vet inte om det var det som det handlade om men, men försökte med en kontring med katterna kan man veva med ett snöra se vevar den tillbaks med tassen Hunden står bara och glor rakt fram som ingenting händer . Redigerad 9 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag gillar båda men katter är nog snäppet bättre. De klarar sig själva (inom vissa gränser naturligtivis) och har mer "personlighet" än jyckarna. Dessutom luktar hundar illa.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Kastrera? Vet inte om det var det som det handlade om men, men försökte med en kontring med katterna kan man veva med ett snöra se vevar den tillbaks med tassen Hunden står bara och glor rakt fram som ingenting händer . Beror ju helt på vilken hund/katt det är Alla katter är inte så lekfulla, samma med hundar.. Redigerad 9 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Katt!. Dom är söta och är lätt gosiga. Hundar är ju sådär. Dom är ju ens vänner och lyder en men hur kul är det att gosa med en hund som skäller och typ är så... stor . EDIT: Denna hunden är tillex jätte gullig och så Redigerad 9 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts