Jump to content

Katt vs hund

rabarben
 Share

Vad tycker du är bäst?  

83 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Ända sedan jag var riktigt liten så har min familj haft katt. Ja, innan det också. Sedan dess har vi haft en massa katter, mer elle mindre kloka.

En gång när jag var...åtta eller nåt, så ville jag ha en hund. Efter två år av tjatande och sparande fick jag en. Det visade sig att jag inte alls var en hundmänniska. Det funkade helt enkelt inte.

Hundar är så stela. Katter kan man gosa med.

Vote: Katt!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ända sedan jag var riktigt liten så har min familj haft katt. Ja, innan det också. Sedan dess har vi haft en massa katter, mer elle mindre kloka.

En gång när jag var...åtta eller nåt, så ville jag ha en hund. Efter två år av tjatande och sparande fick jag en. Det visade sig att jag inte alls var en hundmänniska. Det funkade helt enkelt inte.

Hundar är så stela. Katter kan man gosa med.

Vote: Katt!!

Hundar...stela?

HAHAHAHAHA

Hundar kan du ju göra skitmycket med! Typ gå ut o kasta boll eller ut o springa! Det är helt omöjligt med en katt.

Fast katter är mycket skönare o gosam ed! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar inte direkt känna mig stolt när jag puttar undan (om man ska nämna det i en mildare ton) hundarna, utan känner mig oftast irriterad på att dessa hundägare inte kan koppla sina varelser i tätbebyggt område.

Okej, puh. Jag fick känslan av att du sparkade på småhundar som kanske inte kunde göra mer skada än att riva till dig på foten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hundar...stela?

HAHAHAHAHA

Hundar kan du ju göra skitmycket med! Typ gå ut o kasta boll eller ut o springa! Det är helt omöjligt med en katt.

Fast katter är mycket skönare o gosam ed! :wub:

Till vilken nytta ska man kasta en boll, hunden blir ju fan orolig att man ska tappa bort bollen och springer efter den.

Och när man springer så följer han med som en kompis.

Och min katt springer med mig -_- Bara att skrika Miki! LUFFSEN! Så börjar han jaga mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hundar...stela?

HAHAHAHAHA

Fast katter är mycket skönare o gosam ed! ^_^

Stela i kroppen, alltså... Man tar ju mycket hellre upp en katt i knät än en hund, just för att katter är mjukare. I kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte gosa med en hund? Hallå, dom är inte vargar direkt.

Och hundar kan man göra en massa saker med, Kasta boll, cykla, springa, gå ut och gå.

Fördelarnaär oändliga, Min hund (En bordercollie) är förbannat jäkla kramsjuk (yeah, och lydig också, man kan lämna han utomhus i timmar och han sticker ingenstans)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte gosa med en hund? Hallå, dom är inte vargar direkt.

Och hundar kan man göra en massa saker med, Kasta boll, cykla, springa, gå ut och gå.

Fördelarnaär oändliga, Min hund (En bordercollie) är förbannat jäkla kramsjuk (yeah, och lydig också, man kan lämna han utomhus i timmar och han sticker ingenstans)

En katt kan man lämna utomhus hela livet. Inte sticker hon någonstans, katten har ju ett revir att vakta. ^_^

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha så du har aldrig hört om nån katt som är borta _väldigt_ länge alternativ aldrig kommit tillbaka? :D

Kastrera? -_-

Vet inte om det var det som det handlade om men, men försökte med en kontring ^_^

med katterna kan man veva med ett snöra se vevar den tillbaks med tassen :wub:

Hunden står bara och glor rakt fram som ingenting händer .

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kastrera? :D

Vet inte om det var det som det handlade om men, men försökte med en kontring ^_^

med katterna kan man veva med ett snöra se vevar den tillbaks med tassen -_-

Hunden står bara och glor rakt fram som ingenting händer .

Beror ju helt på vilken hund/katt det är :wub: Alla katter är inte så lekfulla, samma med hundar..

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Katt!. Dom är söta och är lätt gosiga.

Hundar är ju sådär. Dom är ju ens vänner och lyder en men hur kul är det att gosa med en hund som skäller och typ är så... stor ^_^ .

EDIT: Denna hunden är tillex jätte gullig och så

Monty_744914_0.jpg

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor