Kalan Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Det jobbiga med hundar är att de luktar äckligt. När man klappar min kompis, mycket trevliga, hund får man någon slags fett på händerna som luktar konstigt. Och andedräkten är inte så speciellt trevlig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Denna tråd handlar om djur. Inte godis. Trodde du hade något att tänka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gillar båda men föredrar hund Wot: Hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Det jobbiga med hundar är att de luktar äckligt. När man klappar min kompis, mycket trevliga, hund får man någon slags fett på händerna som luktar konstigt. Och andedräkten är inte så speciellt trevlig heller. Det är samma med katter. Men får väl tvätta dom lite då och då, det finns hundschampo. Sedan finns det hundtandkräm också. Våran hund har en som har en kryddig leversmak, fan hundjäveln är beroende av skiten. Själv röstar jag på hund. Även om jag hade en låtsaskatt när jag var liten. Förlåt Laser, ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gillar båda! Vote: Båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad är hundar bra för, egentligen? De går för bövelen knappt att komma nära utan att de ska hoppa på en, bistert bedjandes - alltså juckandes mot ens ben - efter uppmärksamhet. Kräk till kräk. Kattungar däremot, det är kräk jag gillar. Med sina söta, hjälplöst glimrande ögon ivrigt betraktande en, och de där mjukluddiga små tassarna krafsande till golvet, går det inte att låta bli att bryta ut i ett ”Naaaw!” till åsynen av dem. Att goouusa med dessa överallt-bajsande filurer är att förnimma Herrens - den i himlen lovade - kärlek. Det är att tvivla på sin antievangeliska tro. Sådant tvivel kan förvisso även uppstå hundvalp och Corleone-tölp emellan likväl, men inte lika ofta, eller i lika stor utsträckning. Så; Vote: Katter. Förutom feta katter. Feta katter kan dra sig. --- @Moroni: L L . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad är hundar bra för, egentligen? De går för bövelen knappt att komma nära utan att de ska hoppa på en, bistert bedjandes - alltså juckandes mot ens ben - efter uppmärksamhet. Kräk till kräk. Alla hundar är inte såna. Bara för att du har haft erfarenhet av hundar som inte blivit tränade bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Beror på sort. Gillar inte sådana där fula Siames katter med blå elaka ögon. Eller dem där fula "grishundarna". Bullterrier tror jag de heter. Vota: Båda Hoho! Syrran har en siames, fast med blåa snälla ögon. Och vi har en blandras, fast jag hade inte sagt nej till en bullterrier. Dock är pitbullterrier fula. Vote: Båda Redigerad 9 augusti, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad är hundar bra för, egentligen? De går för bövelen knappt att komma nära utan att de ska hoppa på en, bistert bedjandes - alltså juckandes mot ens ben - efter uppmärksamhet. Kräk till kräk. Eller dessa jävla äckliga småkräk till hundar, små som hamstrar men ändå så ska de vara så jävla kaxiga. Hoppa på en hela jävla tiden, äckliga varelser. Tvekar aldrig att sparka när de hoppar på och gnager på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad är katter bra för, egentligen? De går för bövelen knappt att komma nära utan att de ska hysa agg emot en och riva i din hud. Valpar däremot, det är ängalika varelser jag gillar. Med sina söta, hjälplöst glimrande ögon ivrigt betraktande en, och de där mjukluddiga små tassarna krafsande till golvet, går det inte att låta bli att bryta ut i ett ”Naaaw!” till åsynen av dem. Så; Vote: Hundar Jag hatar speciellt feta katter. Feta katter kan dra sig. You stand corrected. Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Alla hundar är inte såna. Bara för att du har haft erfarenhet av hundar som inte blivit tränade bra. Corleone drömmer: ...Tänk om folk hade resonerat liknande när det gäller de minoritetsgrupper som finns i samhället... --- @Cortez: Du har en poäng. Redigerad 9 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Gillar båda, men jag gillar hundar mer. Vote: Hund Redigerad 9 augusti, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Eller dessa jävla äckliga småkräk till hundar, små som hamstrar men ändå så ska de vara så jävla kaxiga. Hoppa på en hela jävla tiden, äckliga varelser. Tvekar aldrig att sparka när de hoppar på och gnager på en. S J U K A - A S ! Om du inte utför något hot mot hundar så biter dom dig inte, Eller möjligtvis om dom har varit misshandlade mycket kan dom bli en aning aggresiva. Så att sparka till en hund skulle förmodligen bara göra den argare. Vist om den anfaller så försvarar man sej, men hur ofta attackerar en vanlig sällskapshund en? Redigerad 9 augusti, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Katter är lömska och omogna, gillar hundar mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Eller dessa jävla äckliga småkräk till hundar, små som hamstrar men ändå så ska de vara så jävla kaxiga. Hoppa på en hela jävla tiden, äckliga varelser. Tvekar aldrig att sparka när de hoppar på och gnager på en. Känner du stolthet efteråt också? Tuffing... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Katt FFS! Hund WTF!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hundar är grymma. Katter med. Däremot har jag aldrig haft nåt husdjur, och det kommer dröja många år innan jag skaffar mig ett. Men då tänker jag ha en riktigt liten hund, bara för att det ser så jävla komiskt ut när långa killar är ute och går med en sån Vote: Hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts