rabarben Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Så... nu kan ni hålla er undan från kattråden. Battla här istället! Själv tycker jag om båda. Vote: Gillar båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vote: Hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hatar båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hatar båda. Men katter e ju så gulliga Och hundar e iriterande luffsar som bara ska va ivägen. Vote: Gillar båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vote: Gillar båda Synd att man är så allergisk då! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Båt... ...Bil, och Husvagn? Vote: Katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gillar båda, men föredrar katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Gillar båda, men tänkte att katt behövde lite backup. Vote: Katt. Redigerad 9 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gillar båda lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gillar båda men föredrar ändå hund Vote: hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gillar båda, men katt mer! Röst: Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vote: Katt, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Katt, all the way. Jag gillar hundar men de är något för påfrestande för min smak. Redigerad 9 augusti, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Hund. För jag har världens goaste vovve och är allergisk mot katter (Och när vi hadde en så satte den sig framför skärmen när jag spelade) Edit: Med andra ord kan jag säga att jag gillar katterna i Postal 2 väldigt mycket Redigerad 9 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 I like zhem both Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gillar båda men jag är ju så sketet allergisk mot kattz0rz Vote: Hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kissemisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Beror på sort. Gillar inte sådana där fula Siames katter med blå elaka ögon. Eller dem där fula "grishundarna". Bullterrier tror jag de heter. Vota: Båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts