fido vercetti Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ja, Miami vice ska komma ut på bio snart och jag undrar om det är samma skådisar som på 80-talet (serien) eller andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kolla http://www.imdb.com/ går snabbare än att få svar här. Jag tänkte se filmen om 20 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Svar nej. Och det suger. Suger Daimstrut. Don Johnson och PMT ska dä va', annars kan dä kvitte'. Trailern med Linkin Park-musik bör avskräcka dig nog. Det luktar kalkon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Som tur är kan man väl säga så är det inte samma skådisar. Hade väl inte varit så jätteintressant att glo på Philip Micheal Thomas i dagens skick han är i? Kommer aldrig glömma när Filip och Fredrik träffade honom och han var helt kär i juice smoothies eller vafan det var och sjöng på sina jävla "Magic cooking" visor. Nej tack. Don Johnson är ju inte heller samma sexiga gud som han var på 80-talet. Och nu börjar jag tänka på Filip och Fredrik igen när dom var i Venice Beach och lurade den där snubben som sjöng på gatan att Don Johnson var från Sverige, haha roligt, snubben gick ju på det. Hursomhelst tänker jag inte titta på filmen, jag vill inte se att dom har sabbat en av världens genom tidernas bästa serie. Bara ett nytt intro skulle få mig att må illa. Redigerad 9 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) ...When you live on both sides of the law... ...How far is too far...? ...Bra fråga. Tycker du inte, darkjak? Redigerad 9 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Då är filmen ett misslyckat försök att återskapa den underbara 80-tals serien. Och jag så trailern å den sööööööööööööööööög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 The Mann har verkligen tappat greppet på sistone. "Ali" var ett jävla skämt; och detta lär bara bli ännu sämre. Ett lamt försök att fullkomligt lägga labbarna på Miami Vice-konceptet, vilket han misslyckades med när TV-serien gjordes. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Den verkar bli en flopp. I trailern ser den ut som vilken amerikansk action film som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vill inte slösa pengar på en (antagligen) usel remake på serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Blir väl tvungen att se filmen.....Gillar skådisarna! Redigerad 13 augusti, 2006 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Såg den igår, och den var urusel. Slösa inte bort 100kr + serviceavgift + godis/läsk/popcorn. Du kan göra mycket annat för det. Som sagt, riktigt dålig film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts