Hjelmen Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Rätt cool video av Altair som ficktjuv http://www.youtube.com/watch?v=TJafF0Z3w_w En till video som några killar har gjort, ganska grymt gjord asså http://www.youtube.com/watch?v=b5L3Fb-sE3Y tydligen finns det en tävling där man ska göra den bästa "verkliga" filmen med Assassins Creed. Redigerad 7 oktober, 2007 av Hjelmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Har inte det varit ute ganska länge. Det fanns en falsk version på play-asia förut om det är den du syftar på... den pryddes av en XBox 1-logga. Figuren har aldrig visats i färg förut, och om själva paketet visats upp tidigare är jag inte säker på, men det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Har bokat Limited edition nu, känns som spelet kommer bli ett av next-gen's softare spel, därför ville jag har en figur att minnas det med boxshot.php.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Det här spelet ser sjukt inressant ut, blir nog en trevlig upplevelse! Sjukt najs att glida omkring på hustaken och leka ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Åhh, jag vill oxå ha Limited Edition asså, bokade du ditt på Webhallen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Åhh, jag vill oxå ha Limited Edition asså, bokade du ditt på Webhallen eller? Mm bästa butiken i Stockholm! nu också i Sundbyberg Sjukt najs att glida omkring på hustaken och leka ninja skulle inte direkt kalla han ninja, men whatever makes you happy Redigerad 15 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Det verkar nu som Assassin's creed har problem med att få in allt i xbox 360, Det är inga problem med blu-ray, som finns i playstation 3. Antagligen kommer tillverkaren lyckas fixa det, Men det kommer bli svårt. Dom har alltså fixat hela spelet, men inte lagt in det i skivorna. Vi kommer inom en snar framtid se om dom lyckas få in allt i Dvd-skivorna Källa: fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Källa: fuska.se IN YOUR FACE XBOX !! (:!!! haha,nämen det va lite synd ju, men dom lyckas väl fixa det btw, är det bara jag som inte är ett dugg intresserad av Special Edition av detta spel, just för att den figuren är så fruktansvärt ful... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 btw, är det bara jag som inte är ett dugg intresserad av Special Edition av detta spel, just för att den figuren är så fruktansvärt ful... Jag är både ja och nej till den. Men den är helt klart snyggare än Halo hjälmen du får i Legendary... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Jag är både ja och nej till den. Men den är helt klart snyggare än Halo hjälmen du får i Legendary... =P njaaa.. jag är inte ens ett Halo-Fan, men den ser iaf mer välgjord ut..detta ser ut som någon barnleksak ju?! ser ut som vem som helst skulle kunna sätta ihopa snyggare på en timme .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 njaaa.. jag är inte ens ett Halo-Fan, men den ser iaf mer välgjord ut..detta ser ut som någon barnleksak ju?! ser ut som vem som helst skulle kunna sätta ihopa snyggare på en timme .. Erkänn, du har inte pengar till Limited edition, därför känner du att du måste tracka den så det känns bättre. Den kanske ser ut som en barnleksak, möjligtvis så kan barn leka med dem också men för gamers ska det vara en prydnad som man vill ha för att man vet att spelet kommer bli grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 IN YOUR FACE XBOX !! haha,nämen det va lite synd ju, men dom lyckas väl fixa det btw, är det bara jag som inte är ett dugg intresserad av Special Edition av detta spel, just för att den figuren är så fruktansvärt ful... ..men det sägs att även Playstation 3-diton har problem med hårdvarans minneshantering. Källa: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22098 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Källa: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22098 IN MY FACE !!!! haha, jaha.. jaja, jag skiter som sagt i vilket, men den 16 november så SKA jag spela detta spelet HELA den helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Ska lätt köpa detta spel. Helt underbart En trailer från Gametrailers.com Många har säkert sett den redan, men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Om ni kollar in FZ idag så har dom fått in en 8 min lång film där dom visar ett uppdrag i Assassins Creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Om ni kollar in FZ idag så har dom fått in en 8 min lång film där dom visar ett uppdrag i Assassins Creed Naje, Då blir det ju spoiler. De vissar ju hur man gör ju . Inte kul då. Kommer detta vara som Oblivion att man får röra sej fritt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Naje, Då blir det ju spoiler. De vissar ju hur man gör ju . Inte kul då. Kommer detta vara som Oblivion att man får röra sej fritt eller? Suck -.- Inte för att man hinner lägga märke till alla detaljer första gången man ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Asså, spoiler är det inte ju? detta är ett sorts free roam samtidigt som du kör uppdraget? du behöver ju inte göra överhuvudtaget som han gör på filmen? och detta kommer va som Oblivion och GTA, att du kan springa runt själv! ni borde kolla in på www.gametrailers.com där e lite nya videos man får se HELA kartan på en av dom ! verkar skitstort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Kommer man få välja gubbe och göra om den lite som i Oblivion? Kommer man kunna köpa hus,saker,armor,vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Kommer man få välja gubbe och göra om den lite som i Oblivion? Kommer man kunna köpa hus,saker,armor,vapen? Nej, inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts