Sniper Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Happ, kollade på FZ nu också, så... det är sant. Det är det. SANT! HELVETE! Nu har jag bara Call of Duty 4 att se fram emot den närmsta tiden. Crysis! Unrel Tournament 3 (släpps iofs också kvartal 1, 2008) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Crysis! Burken orkar inte med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Burken orkar inte med... Ajdå... :/ -- När släpps spelet nu då? (Ja, jag är helt enkelt för lat för att kolla, men orkade skriva denna långa förklaring till varför jag inte kollar upp det själv och leka med texten. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 va! när ja läste de först så blev jag lite sur för ja inte ville det..men låter ändå intressant nu har du någon länk till en källa ? Jepp. HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Happ, kollade på FZ nu också, så... det är sant. Det är det. SANT! Yeeeeessss!!! Eller, självklart jättesynd om er som har gått och längtat, men om vi ser det ur min situation så är det bara bra. Min dator är svinkass, men jag planerar att köpa ny till nästa sommar typ. Vilket betyder att jag inte kommer hamna jättemycket efter med det här spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Eller, självklart jättesynd om er som har gått och längtat, men om vi ser det ur min situation så är det bara bra. Min dator är svinkass, men jag planerar att köpa ny till nästa sommar typ. Vilket betyder att jag inte kommer hamna jättemycket efter med det här spelet! Skadeglädje ftw. Men kommer många bra spel ändå. War in Colflict finns ute. Crysis kommer väl snart. Sedan Orange Box mm. Ska också köpa ny dator, ska köpa den inom 1 månad. Ny het trailer på AC! Altair Redigerad 25 september, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Skadeglädje ftw. Men kommer många bra spel ändå. War in Colflict finns ute. Crysis kommer väl snart. Sedan Orange Box mm. Ska också köpa ny dator, ska köpa den inom 1 månad. Ny het trailer på AC! Altair wooow! fan vad fet den va!! riiiktigt grym trailer, så mystisk och spännande, och perfa slut faktiskt någon som vet om ett Demo kommer släppas? till ps3 undrar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 När kommer det ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 När kommer det ut ? enligt emailet jag fick från sidan jag beställt de på, så är release datumet flyttat till 16/11 (ps3) vet inte om de är samma till 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Skadeglädje ftw. Men kommer många bra spel ändå. War in Colflict finns ute. Crysis kommer väl snart. Sedan Orange Box mm. Ska också köpa ny dator, ska köpa den inom 1 månad. Ny het trailer på AC! Altair När han reste sig upp så trodde jag det var Altair i förklädnad, att han gjort sig av med den personen som egentligen skulle satt där... och han var där för att mörda någon annan i rummet. Men man kan se Altair's reflektion i glaset vid 45 sekunder så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Ny het trailer på AC! Altair Riktigt mäktig! Fy fan vad det här spelet kommer bli kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 När han reste sig upp så trodde jag det var Altair i förklädnad, att han gjort sig av med den personen som egentligen skulle satt där... och han var där för att mörda någon annan i rummet. Men man kan se Altair's reflektion i glaset vid 45 sekunder så... jag trodde oxå det i början, men sen så såg de inte ut som hans haka, han har ju ett rätt lätt igenkänt ansikte jag såg oxå det med glaset! btw, så trailer finns i HD på www.gametrailers.com .. om någon vill se den i klarare kvalité har för mig att man ser honom skugga förbi någon annan gång med.. men för övrigt ; Riktigt grym trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Ny het trailer på AC! Satan i gatan, nästan så att man får lust att förboka spelet. Törs dock inte före jag fått se systemkraven. Köper sällan spel, men detta... det känns nästan värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Och jag gillar sällan spel men detta alltså..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Och jag tänker köpa ny dator (så småning om), mycket på grund av det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Någon som vet om det går att förboka special edition nånstans och vad det kostar? till xbox 360. Jäklar vad kul detta spelet ska bli alltså, har längtat hur länge som helst efter detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 1 månad och 12 dagar kvar kanske mindre om man har lite tur VILL HA NU!!!!!!!!!!!! ASSASSINS CREED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 1 månad och 12 dagar kvar kanske mindre om man har lite tur VILL HA NU!!!!!!!!!!!! ASSASSINS CREED Eller mer, om man har otur... OfT: Det suger att IV blev uppskjutet... OT: Hoppas nu bara inte AC blir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Hur Collectors Edition verkligen ser ut. HEJHEJHEJHEJHEEEEEEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Hur Collectors Edition verkligen ser ut. HEJHEJHEJHEJHEEEEEEJ Har inte det varit ute ganska länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts