Shady_4_life Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 asså.. först stod det att detta underbara spel skulle komma i Mars, sen att det var andra kvartalet av 2007.. och ni på sidor som t.ex. Pricerunner så står det att det släpps 29/9? ajja, ska dom hålla det hålla det så länge, så ska det fan bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 September är det senaste vi hört. Typ 25:e eller någon dag senare i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Inget realeasedatum för PC versionen ännu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 November is the... Month Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 November till PC alltså, tackar! Det här spelet ska köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) November till PC alltså, tackar! Det här spelet ska köpas. Så sant, så sant. Har väntat på det här ett bra tag nu, ska fan köpa det original på releasedagen... om datorn orkar med det förstås . Sitter ju perfekt i vintermörkret. Redigerad 8 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Såg speltråden här för någon dag sedan, sen började jag kolla upp spelet lite. Min dator borde klara av det, med Geforce 7600GT, Dual Core bla bla, 2 GB RAM.. Kommer inte ihåg exakta processornamnet, är hos mamma och kan inte kolla. Redigerad 8 juni, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Något gammal nyhet, men jag tror inte det tagits upp i tråden. Assassin's Creed i lyxbox Medeltida mördare i en liten ask Ubisoft kommer att släppa en "limited edition"-version av det kommande Assassin's Creed. Det som skiljer denna utgåva från den vanliga är bland annat en lyxigare metalliknande förpackning, en liten leksak föreställande huvudpersonen Altair och en strategiguide. Förutom det kommer filmklipp med intervjuer, utvecklardagböcker och trailers att följa med paketet. Spelet i sig är identiskt i bägge utgåvorna. Priset för limited edition-utgåvan kommer gissningsvis bli cirka 75 kronor högre än den vanliga. Det blir vanliga för mig då det kommer en hel del andra spel i höst och jag bara är en fattig student. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Kan man se de exakta systemkraven någonstans? Borde kunna lira på max... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Kan man se de exakta systemkraven någonstans? Borde kunna lira på max... Finns inga officiella än=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Såg ett par trailers och en in-game video idag. Me so horney. Funderar på om jag inte ska införskaffa mig en 360 ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Något gammal nyhet, men jag tror inte det tagits upp i tråden. Det blir vanliga för mig då det kommer en hel del andra spel i höst och jag bara är en fattig student. Riktigt häftig box man får med CE faktiskt. Det är så att man blir lockad att köpa... http://xbox360.qj.net/uploads/articles_module/70095/creed1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Riktigt häftig box man får med CE faktiskt. Det är så att man blir lockad att köpa... http://xbox360.qj.net/uploads/articles_module/70095/creed1.jpg någon som vet vad eller var man kan få tag i denna när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 någon som vet vad eller var man kan få tag i denna när det släpps? Antagligen i din lokala datorspelsbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 någon som vet vad eller var man kan få tag i denna när det släpps? Kommer säkert att gå att förhandsboka på diverse internetbutiker när det närmar sig release (begränsad upplaga troligtvis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 De tog tid på sig... http://gametrailers.com/player/21253.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) De tog tid på sig... http://gametrailers.com/player/21253.html Äntligen. Cooooooooook tungt att alla människor kommer vara/ha unika modeller. Måste ta en jävla massa plats på skivan, undrar hur de löser det när 360n inte har Blue-ray? Redigerad 6 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Äntligen. Cooooooooook tungt att alla människor kommer vara/ha unika modeller. Måste ta en jävla massa plats på skivan, undrar hur de löser det när 360n inte har Blue-ray? Tjaa.. Jag tvivlar starkt på att spelet kommer behöva en skiva på 25GB+. 16GB duger nog ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Tjaa.. Jag tvivlar starkt på att spelet kommer behöva en skiva på 25GB+. 16GB duger nog ganska bra. Haha, my bad, jag trodde det var vanliga 4,7 gig skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Xbox 360-skivor är helt enkelt en DVD med två lager, med ca 9 GB utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts