Bubbli Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Det har inte officiellt kommit ut på PC, kommer i början av April. Slutet i mars här i Europa Redigerad 5 mars, 2008 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Åh, tack jag är inte så mycket för buggar liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Provade det hos en kompis idag. (Körde uppdraget William uppdraget som tjejen på Ubisoft spelade) Var jäävligt kul, älskar fighting scenerna och sneak scenerna. Självklart "Must Buy" spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Provade det hos en kompis idag. (Körde uppdraget William uppdraget som tjejen på Ubisoft spelade) Var jäävligt kul, älskar fighting scenerna och sneak scenerna. Självklart "Must Buy" spel Det var ett speciellt E3-uppdrag. De använde Vilhelm av Montferrats modell, så speluppdraget är inte exakt som E3'n. Men ja, jag håller med, det uppdraget var kul. Även om det fanns vakter överallt och nästan inga gömställen där de inte såg en. Redigerad 5 mars, 2008 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad händer när man hittat alla flaggor i till exempel Masyaf..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad händer när man hittat alla flaggor i till exempel Masyaf..? Inte ett smack.. jag letade alla flaggor för jag vill alltid göra allt i mina spel, men det var en besvikelse att man inte belönas för att hitta alla flaggor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Finns det nått mer att göra efter att man klarat av alla minnen? Jag har kollat bådas mail, jag kan inte sova, jag kan kolla eagelvison. Vad är menat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Finns det nått mer att göra efter att man klarat av alla minnen? Jag har kollat bådas mail, jag kan inte sova, jag kan kolla eagelvison. Vad är menat? Du kan gå in ett minne via the animus och plocka alla flaggor och döda alla templars, du får ingenting för det men om du (som jag) är en sån som inte kan lämna ett spel bakom dig utan att ha plockat och gjort allt så är det åtminstonde en orsak till att springa runt på hustaken.. Om det är så att du bestämmer dig för att plocka alla flaggorna och döda alla templars så vet jag en jävligt bra sida där du kan se alla platser dem är på samt bilder. Interactive maps (klicka på vilken stad du väljer att plocka alla på först och på kartan drar du muspekaren över siffran så får du fram en bild) Du borde gå in på det minnet där det finns 3 assassination uppdrag, för där är alla städer upplåsta. Redigerad 3 juni, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Du kan gå in ett minne via the animus och plocka alla flaggor och döda alla templars, du får ingenting för det men om du (som jag) är en sån som inte kan lämna ett spel bakom dig utan att ha plockat och gjort allt så är det åtminstonde en orsak till att springa runt på hustaken.. Om det är så att du bestämmer dig för att plocka alla flaggorna och döda alla templars så vet jag en jävligt bra sida där du kan se alla platser dem är på samt bilder. Interactive maps (klicka på vilken stad du väljer att plocka alla på först och på kartan drar du muspekaren över siffran så får du fram en bild) Du borde gå in på det minnet där det finns 3 assassination uppdrag, för där är alla städer upplåsta. well, jag är mer en "är-storyn-slut-är-spelet-slut" människa, så kommer nog inte orka med det. Thanks anyways~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Nån som vet något om 2:an? Blev lite ledsen när allting slutade med att dom fick tag i minnet och skulle göra sin lilla utflykt, jag vill spela mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Nån som vet något om 2:an? Blev lite ledsen när allting slutade med att dom fick tag i minnet och skulle göra sin lilla utflykt, jag vill spela mer Hum hum... Har för mig att jag har hört eller läst någonstans att det ska bli en triologi. Om det nu är så är väl tvåan under konstruktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hum hum... Har för mig att jag har hört eller läst någonstans att det ska bli en triologi. Om det nu är så är väl tvåan under konstruktion. Det ska bli en trilogi, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hum hum... Har för mig att jag har hört eller läst någonstans att det ska bli en triologi. Om det nu är så är väl tvåan under konstruktion. Det stämmer bra. Men ingen som hört något om 2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Det stämmer bra. Men ingen som hört något om 2:an? Joo, hört något om att det ska heta något i stil med "Assassins Creed II".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Joo, hört något om att det ska heta något i stil med "Assassins Creed II".... Jasså? Trodde det skulle heta nåt i stil med "Assassins Greed" Syftade mer på nyheter, realese date, pics... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jasså? Trodde det skulle heta nåt i stil med "Assassins Greed" Syftade mer på nyheter, realese date, pics... jaahaa Men nyheten är att det är en uppföljare till 1;an. så storyn kommer fortsätta där 1;an slutade. release date;en är dagen då UBI sätter den. Pics finns inte... än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Och vart har du sett den källan da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 jaahaa Men nyheten är att det är en uppföljare till 1;an. så storyn kommer fortsätta där 1;an slutade. release date;en är dagen då UBI sätter den. Pics finns inte... än Det är ju inte direkt nån nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 *Dammar av tråden* Nu har jag börjat lira detta lite mer, Nu när brorsan köpte spelet Och jag kan komma in i Jerusalem Har inte klarat ut det men är på god väg är inne på memory block 4 bara men jag har massor att se fram emot Hittade också en liten rolig sak på Youtube [youtube-old]QlpdyvwGe-s[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Om posten ovan dammade av tråden får jag väl hämta dammsugaren... Jag hittade ingen tråd om 2:an, men den här trailern TGS09 Assassin's Creed 2 trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts