Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Det är nog inte lika svårt när man är den som spelar själv Alltså när det kommer i Player view. Hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Men jag fattar inte. Kommer kniven ut ur armen på honom? Jävligt illa isåfall. Hade hoppats att det här spelet skulle vara iallafall någorlunda verkligt. Edit: ehm.. frågan var lite trög, det ska erkännas. Klart som korvspad att han inte har kniven fastsatt i handen. Förstår väl alla! Redigerad 24 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Det är nog mera utav en "gömma" för kniven som sitter på armen. Sticker ut mindre då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Har hört hur modern tid spelar in sig i spelet nu. Du spelar som en ättling till han du spelar som i medeltiden. Resten av spelet är ett genetiskt minne. Killen i våran nutid upplever historien eftersom den är berättad till honom. Undrar hur han får den berättad. En spådam? En dator? En film? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Har hört hur modern tid spelar in sig i spelet nu. Du spelar som en ättling till han du spelar som i medeltiden. Resten av spelet är ett genetiskt minne. Killen i våran nutid upplever historien eftersom den är berättad till honom. Undrar hur han får den berättad. En spådam? En dator? En film? ^^ Känns precis som deras tidigare spel, Prince of Persia: Sands of Time, då man spelar som prinsen då han berättar historien. Så man ska alltså inte spela som den nutida ättlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Känns precis som deras tidigare spel, Prince of Persia: Sands of Time, då man spelar som prinsen då han berättar historien. Så man ska alltså inte spela som den nutida ättlingen? Jag vet inte... kan ju bara vara cutscenes. Men man kanske ska göra något ibland för att berättelsen ska fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 OO, nu blev jag ännu mer förväntansfull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Spelet kommer till PC någon gång i framtiden enligt en av utvecklarna. Så PS3 lär ha det själv i några månader, kanske ett år, sen kommer det till PC. Någon Xbox 360-version har ännu inte bekräftats vilket är konstigt då dom borde ha bekräftat det tillsammans med PC-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Xbox 360!111 http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3153356 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Yes, äntligen bekräftat till PC och Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Enligt IGN släpps spelet till X360 och PS3 samtidigt, men PC-versionen kanske får vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har hört hur modern tid spelar in sig i spelet nu. Du spelar som en ättling till han du spelar som i medeltiden. Resten av spelet är ett genetiskt minne. Killen i våran nutid upplever historien eftersom den är berättad till honom. Undrar hur han får den berättad. En spådam? En dator? En film? ^^ Typ Mafia stuk i det hela Undrar vad man för göra i "våran" tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Ubisoft firar hur de går officiellt med X360-versionen med 2 screens ifrån densamma. http://www.fz.se/bildarkiv/images/Assassin...reen1_large.jpg http://www.fz.se/bildarkiv/images/Assassin...reen2_large.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Ubisoft firar hur de går officiellt med X360-versionen med 2 screens ifrån densamma. http://www.fz.se/bildarkiv/images/Assassin...reen1_large.jpg http://www.fz.se/bildarkiv/images/Assassin...reen2_large.jpg Snyggt :'( Vet vilket spel jag skulle skaffa om jag hade X360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Demo på Marketplace att vänta? http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=8304...e9a644de1ac40be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Att vara Xbox 360 ägare i September månad är fin fint, först Saint's Row och Dead Rising, och snart två spelmässor med mängder demos att invänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Det ska bli riktigt gött att spela muslim med uppdrag att slakta korsriddare. Mmm.... krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Fick hem min pcgamer i brevlådan under dagen och jag tänkte om någon ville att jag skulle skriva lite ifrån vad dom skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Fick hem min pcgamer i brevlådan under dagen och jag tänkte om någon ville att jag skulle skriva lite ifrån vad dom skrev? Jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Fick hem min pcgamer i brevlådan under dagen och jag tänkte om någon ville att jag skulle skriva lite ifrån vad dom skrev? Läst den också riktigt bra.. Cooolt de där att om folket gillar en så skyddar dom en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts