Jazz Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Spelbutiken.se säger 08-02-15! Ska man köpa det till PC eller till Xbox?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Spelade igår för första gången. Diggy-dy-DAAMN! Det var ju ett väldigt coolt spel. Kan tänkas att det blir lite tröttsamt efter ett tag men jag hade skitkul den tiden jag spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Spelbutiken.se säger 08-02-15! Ska man köpa det till PC eller till Xbox?! Jag tycker Assassins passar bättre till konsoll, lika mycket som FPS spel passar till PC, personligen gillar jag att spela alla spel till konsoll, men om du redan har en Xbox så skaffa Assassins till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Lika bra att dra upp tråden nu när PC-releasen börjar krypa ut. Vad tycker ni som har spelat PC versionen om den? Själv tycker jag att kontrollerna är bättre än vad jag förväntat mig och att det flyter på bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Finns det till PC? Då är jag lite efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Flyter sådär på min laptop. Speldugligt. Dock crashar det när jag ska in i nästa stad, hört att många har problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Flyter sådär på min laptop. Speldugligt. Dock crashar det när jag ska in i nästa stad, hört att många har problem med det. Jerusalem filen är skadad, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Finns det till PC? Då är jag lite efter. Kände samma känsla där du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ja det finns på PC fast mer ska vi inte gå in på. Ja är as sugen på att köra Assassin's Creed men mitt CP grafikkort vill inte. Ja kommer typ in i spelet fast med blinkade svart vita rutor. Sen blir det kolsvart sen hör man bara musiken i menun. Äckel UBISOFT som inte kan lägga in stöd för Pixel Shader 2.0 I WANT PLAY THIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ja det finns på PC fast mer ska vi inte gå in på. Ja är as sugen på att köra Assassin's Creed men mitt CP grafikkort vill inte. Ja kommer typ in i spelet fast med blinkade svart vita rutor. Sen blir det kolsvart sen hör man bara musiken i menun. Äckel UBISOFT som inte kan lägga in stöd för Pixel Shader 2.0 I WANT PLAY THIS! Ja, vi borde ju ge alla spel ett alternativ så att en dator från 1995 klarar av spelet, jag menar, det är ju bara att ändra lite i grafikmotorn... --- Om spelet: Känns konsolanpassat och i Damaskus är det WAY to easy, vakterna dör väldigt, väldigt lätt. Men i övrigt, helgrymt. Grafiken är fruktansvärt vacker och detaljerna är läskigt många. Karaktärsanimationerna är i en klass för sig, känns aldrig stelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ja, vi borde ju ge alla spel ett alternativ så att en dator från 1995 klarar av spelet, jag menar, det är ju bara att ändra lite i grafikmotorn... --- Om spelet: Känns konsolanpassat och i Damaskus är det WAY to easy, vakterna dör väldigt, väldigt lätt. Men i övrigt, helgrymt. Grafiken är fruktansvärt vacker och detaljerna är läskigt många. Karaktärsanimationerna är i en klass för sig, känns aldrig stelt. Tänk på att Damaskus är en av de första städerna, själv tycker jag att det blir svårare och svårare, vakterna blockerar mer ställen, hade stora problem när man skall lönnmörda killen som har det där stället där han bryter benen av en kille, fick vandra runt ett bra tag innan jag fick en bra vinkel på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Tänk på att Damaskus är en av de första städerna, själv tycker jag att det blir svårare och svårare, vakterna blockerar mer ställen, hade stora problem när man skall lönnmörda killen som har det där stället där han bryter benen av en kille, fick vandra runt ett bra tag innan jag fick en bra vinkel på han. Det tyckte inte jag var så svårt. Jag hoppade in genom ett av fönsterna och sedan så fanns det några munkar/whatever där inne som jag gick drygt 15 sekunder med, sen stabbade jag skiten ur han och försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ja, vi borde ju ge alla spel ett alternativ så att en dator från 1995 klarar av spelet, jag menar, det är ju bara att ändra lite i grafikmotorn... Och hur gör man det da. Och denna dator är bara 2år gammal. Om du menar i spelet så lycka till när man ser blinkande svart vita bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Och hur gör man det da. Och denna dator är bara 2år gammal. Om du menar i spelet så lycka till när man ser blinkande svart vita bilder. Sarkasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Och hur gör man det da. Och denna dator är bara 2år gammal. Om du menar i spelet så lycka till när man ser blinkande svart vita bilder. Högerklicka på spelikonen, sedan i "Mål" lägger du till "-playoldecomputter". Då ska det fungera. --- Snacka om uselt köp, 2 år gammal dator som inte har pixel shader 3.0-grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Skaffade spelet idag... Grymt kul spel... Älskar att leka "Parkour" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Det tyckte inte jag var så svårt. Jag hoppade in genom ett av fönsterna och sedan så fanns det några munkar/whatever där inne som jag gick drygt 15 sekunder med, sen stabbade jag skiten ur han och försvann. Jag gick bara fram till honom och körde bladet i arslet på han. Fick achievemenet "Blade in a Crowd" också. In other news så har jag klarat Assassin's Creed nu. Var lite kul med att man slogs med dem nio männen i slutet. Al-Mualim var ju fett störig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Har det kommit ut till PC än? eller kommer de denna månad..? hur va de nu igen Redigerad 4 mars, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Ja det finns på PC fast mer ska vi inte gå in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Har det kommit ut till PC än? eller kommer de denna månad..? hur va de nu igen Det har inte officiellt kommit ut på PC, kommer i början av April. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts