kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Varit på kyrktornet i The Kingdom? Hmm, var den listad som en "View Point" ? Annars tror jag inte det. Vart ligger den exakt annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Yay! Har nu klarat ut spelet. Va' bra! Då kan vi träffas imorgon då så får jag låna spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Va' bra! Då kan vi träffas imorgon då så får jag låna spelet. Imorgon, hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Är Assasins Creed regionsspärrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Oh...majj...godd vad svårt spel! Jag satt i 2 timmar med den första "bossen" Ni vet han som springer på taken, försöker fly... De man ska fäktas med är ju bara så j*vla bra! Något tips för att underlätta spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Oh...majj...godd vad svårt spel! Jag satt i 2 timmar med den första "bossen" Ni vet han som springer på taken, försöker fly... De man ska fäktas med är ju bara så j*vla bra! Något tips för att underlätta spelet? Haha, honom klarade jag på första försöket Underlätta hmm, alltså, sprinta ikapp honom, det räcker inte med att bara springa utan du måste sprinta. Sedan hugger du honom med kniven en gång så han tappar balansen, sen är det typ bara döda honom. Gick för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Haha, honom klarade jag på första försöket Underlätta hmm, alltså, sprinta ikapp honom, det räcker inte med att bara springa utan du måste sprinta. Sedan hugger du honom med kniven en gång så han tappar balansen, sen är det typ bara döda honom. Gick för mig iaf. Hehe, jag tyckte det var grymt svårt. Menade underlätta allmänt, jag klarade honom men jag losar i princip alla fäktningar. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Hehe, jag tyckte det var grymt svårt. Menade underlätta allmänt, jag klarade honom men jag losar i princip alla fäktningar. >< I början kanske det är svårt. Mycket pga att man inte har så stort liv. Jag tog alla "Save Citizens" och "View Points" innan jag mördade någon. Varje gång. Visst, det tog tid, men i utbyte fick jag mycket större liv än de som skippar det. Så, det är väl mitt tips. Annars kommer det bli mycket lättare när du får "Counter-Attack". Med den kommer du vinna i stort sett alla fäktningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Är Assasins Creed regionsspärrat? Nej tror inte det iallfal en kompis köpte det på ebay och det funkar så fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Nej tror inte det iallfal en kompis köpte det på ebay och det funkar så fint Är du säker på att spelet ursprungligen kommer frpn exempelvis USA? Är där just nu, vore nice om jag skulle kunna tjäna en hacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 PS3 är regionsfritt, kan köpa spel i kina om du vill det, funkar på ditt PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 PS3 är regionsfritt, kan köpa spel i kina om du vill det, funkar på ditt PS3. Är det billigt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Är det billigt där? Ja. Fråga: Är det bara auto sparningen som gäller. När jag tex är i Jerusalem, och spelet sparas stänger jag av för att tex sova. När jag sedan startar upp spelet börjar jag i en annan stad, och får rida hela vägen tillbaka till Jerusalem. Ibland startar jag i Jerusalem, why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 PS3 är regionsfritt, kan köpa spel i kina om du vill det, funkar på ditt PS3. Nu är det visserligen en Xbox 360 jag äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Ja. Fråga: Är det bara auto sparningen som gäller. När jag tex är i Jerusalem, och spelet sparas stänger jag av för att tex sova. När jag sedan startar upp spelet börjar jag i en annan stad, och får rida hela vägen tillbaka till Jerusalem. Ibland startar jag i Jerusalem, why? Alltså, förstår frågan, men ändå inte. Om du är i Jerusalem och det autosparas så ska det starta i Jerusalems "Assasin's Bureau" nästa gång. Men du kan bara inte stänga av det, utan att veta när det sparades senast, för senaste gången du sparade kanske var i en annan stad eller någon annan stans. Men det jag tror är felet är att du inte hittat "Bureau" än och trots att det sparas kanske du inte kommer dit. Svårt att förstå, men det borde ändå inte vara så. Det är ju alltid i "Bureau" man startar när man sätter på spelet när man hållit på i en stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 JO, nu har jag allt en fråga. Det är som så att jag har varvat speilet, och när jag vill in i freeroaming-läget och väljer ett minnesblock att spela, måste jag då se alla skitjobbiga cutscenes? Finns det verkligen inget annat sätt för att kunna gå på en vanlig hederlig promenad i den medeltida världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 "0/6 investigations complet! 3 investigations is needed to accsess to assination memory. Climb view point to find them." Fattar inte vad jag ska leta efter, jag klättrar upp i torn men ser inget. Vet ni vad jag ska hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 "0/6 investigations complet! 3 investigations is needed to accsess to assination memory. Climb view point to find them." Fattar inte vad jag ska leta efter, jag klättrar upp i torn men ser inget. Vet ni vad jag ska hitta? Haha D: Alltså, så fort du kommer upp i ett torn. Gå ut på den dära smala träbiten/träremsan om den finns. När du är på där så aktiverar du din "Syncronication" (eller vad den heter), den man tittar genom ögonen. På xbox var det Y, men på PS3 vet jag inte. Hur som helst. När du gjort det så tittar han liksom ut över staden och memorerar det. När han gjort det kommer det komma endel pluppar på kartan som "Informer", "Interrigation" m.fl. Alla kommer inte på en gång, därför kräver det att du tar alla "View Points" eller de flesta för att hitta dom. Du gör samma sak på alla View Points. Klättra upp, gå ut på träremsan, om den inte finns, stå bara längst upp och tryck "Ögon-knappen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Fixade det nu, man måste öppna nya delar av staden och det gjorde man genom att klättra upp i torn som ännu inte är markerade som view points. Men har en fråga till: Jag ska döda 3 gubbar utan att bli upptäckt, kan du/ni tipsa om hur man gör?! Så fort jag huttar en kniv i ryggen på honom upptäcker de mig... >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Men har en fråga till: Jag ska döda 3 gubbar utan att bli upptäckt, kan du/ni tipsa om hur man gör?! Så fort jag huttar en kniv i ryggen på honom upptäcker de mig... >< Använd hidden blade bara, det tar seriöst 20 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts