Pixiegnom Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Harhar yes!11! Me want now.. Assasins.Creed.PAL.X360-Allstars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Assasins.Creed.PAL.X360-Allstars Pffft Jag vill ha mitt LIMITED EDTION Dessutom på PS3 Redigerad 11 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 snaaart och "Desmar" vad snacka du om!? det släpps om 5 dagar? på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Någon som har "skaffat" spelet än? vad tycker ni? Är såpass laglig o har någorlunda tålamod att jag väntar tills på fredag jag. Men vore kul att veta några åsikter, helst utan spoliers haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Spelet recenserat av Gamereactor! Oväntat betyg Måste fan börja spara ihop till en 360 eller PS3 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Spelet recenserat av Gamereactor! Oväntat betyg Måste fan börja spara ihop till en 360 eller PS3 snart Spelet fick 5.00 / 5.00 utav Gamespot också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Spelet fick 5.00 / 5.00 utav Gamespot också. Vad snackar du om? För det första ger Gamespot betyg i ett 10-skaligt system, för det andra har inget spel någonsin fått fullpott av Gamespot, och för det tredje så Gamespot inte ens recenserat spelet ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Vad snackar du om? För det första ger Gamespot betyg i ett 10-skaligt system, för det andra har inget spel någonsin fått fullpott av Gamespot, och för det tredje så Gamespot inte ens recenserat spelet ännu. Argh, jag blandade ihop det med någon helt annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Vad snackar du om? För det första ger Gamespot betyg i ett 10-skaligt system, för det andra har inget spel någonsin fått fullpott av Gamespot, och för det tredje så Gamespot inte ens recenserat spelet ännu. Vill minnas att Soul Calibur fick en tia av Gamespot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vill minnas att Soul Calibur fick en tia av Gamespot. Ajfan, det har du rätt i. Men det märks tydligt att alla spel med väldigt höga betyg har släppts innan 2001, sedan dess kanske dom insett att inget spel kan vara perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Någon PC Relle som man kan tanka nånstans ? PM'a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Någon PC Relle som man kan tanka nånstans ? PM'a mig Din mor har en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Din mor har en. c[_] Cup of Fail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Då har man Assassins Creed limited edition bredvid sig nu! fick det från cdon idag, ska spela heeeela natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Då har man Assassins Creed limited edition bredvid sig nu! fick det från cdon idag, ska spela heeeela natten! Samma här, fast min fina lilla gubbe står ovanför min TV, och skivan snurrar i PS3:an. Ses! x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Samma här, fast min fina lilla gubbe står ovanför min TV, och skivan snurrar i PS3:an. Ses! x) HAHAH!!! jag har haft mitt exemplar sen kl:13.57 idag och detta spelet är bättre än förväntat om ni frågar mig SES ALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 HAHAH!!! jag har haft mitt exemplar sen kl:13.57 idag och detta spelet är bättre än förväntat om ni frågar mig SES ALLA Fick min också runt det tidsslaget. Och ja, det är verkligen bättre än jag trodde. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Ajfan, det har du rätt i. Men det märks tydligt att alla spel med väldigt höga betyg har släppts innan 2001, sedan dess kanske dom insett att inget spel kan vara perfekt. Orsaken är naturligtvis att det var bättre förr! Spelen blir bara sämre och sämre för varje år som går imo. Grafiken och effekterna må bli bättre men känslan suddas ut. För att illustrera min ilska bifogar jag en arg smilie: So there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Spelen blir bara sämre och sämre för varje år som går imo. Håller med till en viss del men det är väll bara att vänta på att speltillverkarna börjar fatta att next-gen inte betyder "finare grafik", utan att dem kan göra spel med mer innehåll. och med innehåll menar jag som ubisoft har gjort med assasins creed, som ett exempel friheten med att kunna klättra vart du vill, sånt vill man se i next-gen, inte flera FPS som känns som "been there, done that" Redigerad 15 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 detta är det första spelet jag spelat och ens sett som sticker ut ur mängden så pass mkt som det gör! detta är verkligen det första riktiga "Next Gen"! till er som oxå är lyckliga ägare: älskar ni inte bara att kunna springa upp för en vägg upp på taken och bara hoppa omkring och verkligen få känslan av enorm frihet? och sen, hur långt e ni typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts