Joe Dirt Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hej allihopa jag var ute och skulle försöka ta mig till "White Hell" (tips av ALER700) men sen orkade jag inte mer och flög rakt upp istället och vips så kom en bild fram till mig! Rockstar märket var i stjärntecknet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Stjärnan är bara en ljusboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Stjärnan är bara en ljusboll ...och med det vill du ha sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 ...och med det vill du ha sagt? Easter egg! typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hej allihopa jag var ute och skulle försöka ta mig till "White Hell" (tips av ALER700) men sen orkade jag inte mer och flög rakt upp istället och vips så kom en bild fram till mig! Rockstar märket var i stjärntecknet! Men Withe hell finns inte rakt upp.. Utan rakt ut från ön Sanandreas.. Jag gjorde en Topic om det. WTF. Bugg?? Tyvärr är bilderna borta.. För gammla.. Kan do.c skicka lite bilder om du vill.... Tror jag har kvar dom... Det var tider, då jag bara skrev med svart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts