Deltanator Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Så jag undrar bara om det är värt att köpa, för jag hittade det på Åhlens för 250 kr... (Felmärkning antagligen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Så jag undrar bara om det är värt att köpa, för jag hittade det på Åhlens för 250 kr... (Felmärkning antagligen ) köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 hhehe okej, då köper jag väl det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 250:- ???!!??? ööh, får gå Åhlens och slösa lite pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Åhléns i Malmö, och det var en felmärkning , men personalen är liksom inte "utBildaDe" till att kolla dom rätta priserna på TV-spel så jag fick TG för 250:- Och det är fett som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts