Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Gah, orkar inte med dig och din attityd längre, och jag verkar inte vara ensam. Du får semester för ett tag nu. T: Jag är jättesvensk, härstammar ifrån Svarvarböle i Norrland. Liksom... Svarvarböle! God bless you! -------- Som jag redan skrivit är jag 12.5 % finsk...och därmed 87.5 % svensk. Redigerad 9 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Är helt svensk, men min pappa säger att min farfars farfars farfar ska ha varit belgare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ursäkta, vad menar ni med att ni har "amerikanskt" ursprung? Var era förfäder indianer, eller? Det är The Fucking Melting Pot - rätt intetsägande att vara av "amerikanskt" ursprung. Dummisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Helsvenskt, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 rätt intetsägande att vara av "amerikanskt" ursprung. Dummisar. Men coolt. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ursäkta, vad menar ni med att ni har "amerikanskt" ursprung? Var era förfäder indianer, eller? Det är The Fucking Melting Pot - rätt intetsägande att vara av "amerikanskt" ursprung. Dummisar. Om de inte syftar på urinvånarna, vilket jag tvivlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Svens/Finsk 50/50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Svensk, men jag har släkt i något engelskttalande land som jag träffade för längesen och pratade om myror med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 2% dalmas. Stolt för det men skulle även vilja ha något extra, typ som grönlänning eller nåt. Kanske tar och byter njurar med någon donerande esikmå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Helsvensk. Krax säger dock att jag är neger men han är en kines så det ska man inte lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Chilenare så att det stänker om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Svensk tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag är helsvensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hälften finsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts