Sikorka Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag kommer från japan. NOT!, är väldigt jävla svenska vad jag vet.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 En fjärdedel Kanadenskisk en sjättedel irländsk en sjättedel finsk och resten svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag är från what's-it-called now, Arcadia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Mamma är helfinsk, pappsens föräldrar är från finland med pappsen föddes i sverige, men morsan i finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Still svensk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 100% värmlänning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Mor min föddes och levde 8 av sina första år i Danmark. Pappa kommer ifrån Sverige. Hans mamma - min farmor - har däremot rötter i Norge. Hipp-hurra vad glada ni blev nu när ni fick ta del av denna så kopiöst livsfrälsande information. HEIL. Redigerad 9 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Svensk, antar jag. Men min mormor är finsk. Nästan samma här, har en finsk morfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag är väl typ 25% Ungersk och 25% Finländsk.. Mormor är från Finland, och morfar var från Ungern (gick bort i höstas) Så, jag är mycket brunare än alla mina kompisar, och är så även året runt .. Så, jag ska väl vara glad att morfar flyttade till Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Arisk. ... Nah, Svensk och Tunisisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag är svensk. Farmor kommer från Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag kommer från japan. NOT!, är väldigt jävla svenska vad jag vet.. ._. Tönt ------ Svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ska man tro på min klass är jag 10000% polack, men så är inte fallet... 70% polack 20% svensk. Har även släkt från Tyskland från min polska släkts sida, på något sätt har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Helsvensk så långt släktforskningen räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Tönt Gah, orkar inte med dig och din attityd längre, och jag verkar inte vara ensam. Du får semester för ett tag nu. T: Jag är jättesvensk, härstammar ifrån Svarvarböle i Norrland. Liksom... Svarvarböle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Gah, orkar inte med dig och din attityd längre, och jag verkar inte vara ensam. Du får semester för ett tag nu. Hur länge? Ehm..ja. Helsvenska var det ja. Redigerad 9 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gah, orkar inte med dig och din attityd längre, och jag verkar inte vara ensam. Du får semester för ett tag nu. Fantastiskt! --- 1/4 amerikan (mormor och hennes släkt), resten svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Pappa var från Finland, mamma är från Sverige. Fast långt tillbaka i tiden så kom morfars släkt från Vallonien (det området heter nu Belgien, har jag för mig). Kan tilläggas att pappas släkt är samer och zigenare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts