StellHell Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Slovak.. Om man ska tro alla mina polare, som på något sätt säger att jag är Slovak. Men men, född i Sverige med svenska föreldrar, svenska släktingar och svensk brevbärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Skeåning. Född i Sverige med Pappa från Turkiet och Mamma från Bulgarien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Helsvensk. Täljetok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Polska föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Morsan från svenskfinland, hitflyttad på 70-talet. Farsan född här, fast med finska föräldrar. Så svensk, men finsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Typ 80% svensk 20% Norsk Har ett tyskt efternamn (har för mig det) Fast i stort sett hela släkten på pappas sida härstammar från Norge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Typ 100% svensk... hur långt bak ska man räkna? till neandertalarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Är 12.5 % Finsk, och sen hel svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jamaica / Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Båda mina föräldrar är födda här i Stockholm, men min mamma är 50% tysk så jag bär ett tysk-svenskt efternamn, wehooo! Klå det ni. Jamaica / Sverige. Intressant! Finns det någon speciell historia bakom? Redigerad 8 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Båda mina föräldrar är födda här i Stockholm, men min mamma är 50% tysk så jag bär ett tysk-svenskt efternamn, wehooo! Klå det ni. Schneidersson? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Ich komme nur auf Schweden. (Drar på mig femårs-rösten, ni vet: långa betoningar på sista vokalen i varje ord) Men min syster. Hon heter Isa. Hon bor i Cardiff. Och hon har en kille. Som hon har gift sig med. Han heter Ahmad. Och han kommer från Libanon. Och hans familj kommer också därifrån. Och nu istter hans familj i en lägenhet. Den tillhör hanhs farmor. Och dom vet inte ens om deras hus står kvar. Fast det tänkte jag inte berätta här egentligen, det kom med av bara farten.. Redigerad 8 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Svensk, och även 50 % Småländsk! Redigerad 8 augusti, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Helsvensk (hela min första släkt är från sverige) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Morsan från sverige Farsan född i Dalarna (sverige) men hans föräldrar kommer från finland... 50-50 alltså... mitt efternamn har okänt ursprung och på gulasidorna får det 28 träffar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag tror inte på nationalitet. Stolt världsinvånare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Tror jag är en 'helsvensk' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Far & mor från Skåne, men jag är född i Halland. 100% svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 100% Indisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Helsvensk tysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts