Frenzy Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Mycket trådar idag då. Vad är din nationalitet? Själv är jag, svensk (no shit), norsk och finsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Helsvensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Far min är Svensk och mor min är 75% Italienska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Helsvensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jättesvensk är jag, fast mitt efternam kan ha nån tysk anknytning för jättejättelänge sen, vet itne om nån har släktforskat så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 100% Svensk. Far min är från Jämtland och mor min från Dalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 100% svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Svensk och tehehe skåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Helsvensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Svensk, antar jag. Men min mormor är finsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Svensk, antar jag. Men min mormor är finsk. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 100% svensk va ja vet. Har aldrig släktforskat så ja vet ju inte va farfars farfar va för nån filur osv ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Är ryss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Helsvensk här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Helsvensk! Norrlänning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Jag är 1/4 tysk då meine grossmutter ist deutschz0r. Annars svensk. Redigerad 8 augusti, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Mja...vad jag vet är vi Svenskar en bra bit bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Svensk, hälsing. Farmor är förövrigt finsk/rysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Svensk mor och fins far. Fortfarande precis lika nordisk som ni andra, om inte mer nordisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Svensk, men har släkt ifrån USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts