Alle090 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Läste att någon sa att det bara gick att installera fordon. Egentligen går det att installera alla texturer och DFF:ar Men det borde kräva en skript? Vad jag har fattat så Kan SAMI installera själv. Men väljer .Txd och .Dff filer och sen om det finns rader så väljer man bara Readme så läser den av skälv?? eller?? Och man får välja själv vilken bil den ersätter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Vad jag har fattat så Kan SAMI installera själv. Men väljer .Txd och .Dff filer och sen om det finns rader så väljer man bara Readme så läser den av skälv?? eller?? Och man får välja själv vilken bil den ersätter?? Jo när man installerar så frågar det (om det finns flera) vilken txd, dff osv. man ska använda. Men så kan det komma med en installations skript *Vipps* det installerar alla grejjer automatiskt. Oavsett vad det är Men det gäller ju förståss fortfarande GTA3.img och handling.cfg, vehicle.ide, carcols.dat. Om du har sett en SAMI-fil någon gång, det är dom som är skripterna Redigerad 13 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jo när man installerar så frågar det (om det finns flera) vilken txd, dff osv. man ska använda. Men så kan det komma med en installations skript *Vipps* det installerar alla grejjer automatiskt. Oavsett vad det är Men det gäller ju förståss fortfarande GTA3.img och handling.cfg, vehicle.ide, carcols.dat. Om du har sett en SAMI-fil någon gång, det är dom som är skripterna Okej, Jag hajar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts