Emmet Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Nej inga kända släktningar men är därimot tillsamans med sveriges snabbaste tjej i 91-klassen lovisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Min bästa polares föräldrar var världsmästare i kanot, dom tog guld VM-94 tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Min bästa polares föräldrar var världsmästare i kanot, dom tog guld VM-94 tror jag det var. Men vem kommer ihåg det om det var under 94? @Linkez: Hur är du släkt med Pops? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Men vem kommer ihåg det om det var under 94? @Linkez: Hur är du släkt med Pops? Men, om jag är avlägsen släkting med Gustav Vasa, skulle inte det vara en kändis i släkten då? Föressten så borde ganska många komma ihåg om det var under 94. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Men, om jag är avlägsen släkting med Gustav Vasa, skulle inte det vara en kändis i släkten då? Föressten så borde ganska många komma ihåg om det var under 94. Visst självklart. Men att många skulle komma ihåg det? Hell no, Mitt under VM-Bronssommaren? Fotboll var det man tänkte på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts