Curly Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 /ontopic: Michail måste vara jävligt rik btw Han fick nästintill ingenting för AK47:an. Hittar ingen källa på det nu, men är väldigt säker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Hmm min plastbrorsa är typ på 9nde plats (eller nåt tal i närheten) över sveriges bästa maskin dansare. (dance dance revolution eller nåt sånt spel) sen så har min farfars far fått en guldmedalj av kungen. dunno why Redigerad 10 augusti, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Spela inte dummare än vad du redan är. Han är min mormors systers man, men då går han också att kallas min mammas morbror. Men du halv-morbror då eller? Annars undrar jag vem fan som spelar dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Men du halv-morbror då eller? Annars undrar jag vem fan som spelar dum. Tänk dig ur min mammas perspektiv. Egentligen är han hennes mormors systers man, men det går då att kalla honom för en morbror istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Tänk dig ur min mammas perspektiv. Egentligen är han hennes mormors systers man, men det går då att kalla honom för en morbror istället. Hm.. Hur fan blir han "bror" till din mormor? Eftersom hans fru är din mormors moster? -> Din 'moster' då allstå, är på din sida. -> Din 'morbror' är inte på din sida av släktet, men endå så är han en 'bror' till din mormors syster? Fattar fortfarande inte hur du menar, kan någon försöka förklara tydligare? Redigerad 10 augusti, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hm.. Hur fan blir han "bror" till din mormor? Eftersom hans fru är din mormors moster? -> Din 'moster' då allstå, är på din sida. -> Din 'morbror' är inte på din sida av släktet, men endå så är han en 'bror' till din mormors syster? Fattar fortfarande inte hur du menar, kan någon försöka förklara tydligare? Gah. Han är ingift. Är han gift med min mammas syster kan man kalla honom för morbror. Nej, det stämmer ju inte helt, men man kan göra så. Face it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Gah. Han är ingift. Är han gift med min mammas syster kan man kalla honom för morbror. Nej, det stämmer ju inte helt, men man kan göra så. Face it. Okej, ingift, då förstår jag. Lät så konstigt bara, kallar t.ex inte min fasters man för farbror, fast dom är gift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Han fick nästintill ingenting för AK47:an. Hittar ingen källa på det nu, men är väldigt säker på det. Konstigt, då jag tycker man ser nästintill varenda person springer runt med en AK när dom visar reportage ifrån t.e.x. Libanon och irak. Fast dom har säkert köpt in dom billigt från forna sovjet eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Min fars kusin var med i "Rädda Joppe"..Ett gammalt barnprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Okej, ingift, då förstår jag. Lät så konstigt bara, kallar t.ex inte min fasters man för farbror, fast dom är gift. Näh, det är knäppt, jag vet. Men så kan man göra, i vilket fall. MyStiC - Jag hatade Rädda Joppe. Hälsa din fars kusin att jag hatar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Näh, det är knäppt, jag vet. Men så kan man göra, i vilket fall. MyStiC - Jag hatade Rädda Joppe. Hälsa din fars kusin att jag hatar honom. Säg svåger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Säg svåger. Svåger är den person som är gift med din syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Svåger är den person som är gift med din syster. Mm, Precis. Hans mormors svåger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag är släkt med André Pops. Han jobbar på sporten på SVT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kom på att farsans kusin äger finlands största pappersföretag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag finns med i min släkt. Räcker inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Skådespelerskan Harriet Andersson är min mormor. http://sv.wikipedia.org/wiki/Harriet_Andersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Min fars kusin var med i "Rädda Joppe"..Ett gammalt barnprogram Rädda Joppe! Död eller levande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Min farsa heter Pelle Thörnberg och har varit programledare för Barnjournalen och Lilla Aktuellt, samt var med på förstasidan på Aftonbladet en gång efter att ha blivit attackerad av kamphundar.. Han var min idol när jag var liten!! Varför slutade han på Lilla Aktuellt? Stolpskottet som tog över efter var ju... ett stolpskott!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Min brorsa tog ett kort på Vattenfestivalen 1993, Jaskraschen. Publicerades i nästan alla tidningar. Om man nu kan kalla det 'kändis'. Katarina Arfwidsson (känd hanbollsspelare) är nån i min släkt. Min bror har skivkontrakt och så, dock inte speciellt känd. .. och ena min granne är känd fotograf och den andre har SM-, EC, VM-guld i innebandy som coach och spelare. Och jag har vart statist en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts