Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Rätt kul vad vissa här anser vara kändisar. Äh, kändis betyder ju att någon är känd. Och det är ju en del konstnärer, även om de inte är med i hänt extra. Yeah, min mammas kusin bor inte långt ifrån Peter Harryson. Nej, inte släkt, men ändå. Jag har hälsat på honom ett par gånger. Med hälsa på menar jag att jag sagt "Hej", och fått ett "Hejsan" tillbaka, inte att jag gått dit och druckit té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Äh, kändis betyder ju att någon är känd. Och det är ju en del konstnärer, även om de inte är med i hänt extra. Yeah, min mammas kusin bor inte långt ifrån Peter Harryson. Nej, inte släkt, men ändå. Jag har hälsat på honom ett par gånger. Med hälsa på menar jag att jag sagt "Hej", och fått ett "Hejsan" tillbaka, inte att jag gått dit och druckit té. Var han lika grov som han ser ut att vara i tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hm, min farfar var med i finska vinterkriget! Han var en riktig finne! Urho Juntunen var hans namn, tills han dog i cancer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Var han lika grov som han ser ut att vara i tv? Han cyklade faktiskt, det du. Men... Cykeln såg rätt ansträngd ut. Merkky: Bytte han namn efter att han dog, eller? Redigerad 9 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Hm, min farfar var med i finska vinterkriget! Han var en riktig finne! Urho Juntunen var hans namn, tills han dog i cancer! Min gammel mormors make var oxå med i finska vinterkriget, tyvär så stupade han där. Jag tror att han ligger begravd på någon militär kyrkogård i finland någonstans. Siana: Haha Går nog åt en cykel per cykeltur för han, för han är ju... ja... en jätte. Redigerad 9 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 OFFTHmm...Hette inte han Anton Kalaschnikov? (stavning vet jag inte om det är rätt mig aja)/OFFT Kalashnikova betyder karbin ! Låter som det där namnet är påihttat för att någon tror att AK står för skaparens initialer (anton låter inte speciellt ryskt, och vapnet kommer från Ryssland), men då de betyder Automatkarbin (Avtomat Kalashnikova). Men dock heter skaparen Michail Kalasjnikov, rätt likt kalashnikova. /ontopic: Michail måste vara jävligt rik btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Siana: Nej det gjorde han inte, men minns inte riktigt stavningen på namnet. Kan vara två r med. Hurså?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Foot är fot. Feet är fötter. Feets blir fötterer typ. Feet's blir fötterer i bestämd form ungefär. Allting var bra ända tills farbror perfektionist kom och skulle lägga sig i. Egentligen är jag bra på engelska men jag vettefan vad jag fick för mig där så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Siana: Nej det gjorde han inte, men minns inte riktigt stavningen på namnet. Kan vara två r med. Hurså?? Läs ditt eget inlägg igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tobias Lundgren min bror, springer SM i löpning. http://sv.wikipedia.org/wiki/Tobias_Lundgren --------------------------------------------------------------------- ZOMG min pappa, ÅKLAGRE! Ove Lundgren! http://expressen.se/index.jsp?a=273115. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tobias Lundgren min bror, springer SM i löpning. http://sv.wikipedia.org/wiki/Tobias_Lundgren Någonting säger mig att du har skrivit det där? Vem som än skrev det har skrivit "medlajer" och inte "medaljer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Någonting säger mig att du har skrivit det där? Vem som än skrev det har skrivit "medlajer" och inte "medaljer". Rätt roligt. Raderingar Wikipedia Hoppa till: navigering, sök Nedan listas de senaste raderingarna och återställningarna. Det finns även en äldre logg. * 10 augusti 2006 kl. 03.01 Mnemo (Diskussion | Bidrag) raderade "Tobias Lundgren" (fåfänga .. sidan innehöll ''''Tobias Lundgren''' är en framgångsrik löpare som vunnit SM på 1500 för Pojkar 18. Just nu är han 19 år och han tog år 2006, den 8 Augusti b...' (den enda som skrivit var '213.66.158.236')) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Någonting säger mig att du har skrivit det där? Vem som än skrev det har skrivit "medlajer" och inte "medaljer". Haha sant faktiskt! Men han är faktiskt en löpare som springer SM osv Redigerad 10 augusti, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Gustav Dalen! Nobelpristagare och mormors farfars kusin! Läs allt om honom här http://www.aga.se/international/web/lg/se/...ias/gustafdalen eller här http://www.iva.se/templates/Page.aspx?id=241 eller på wiki http://sv.wikipedia.org/wiki/Gustaf_Dal%C3%A9n eller varför inte här också på engelska? http://nobelprize.org/nobel_prizes/physics.../dalen-bio.html Redigerad 10 augusti, 2006 av kennzil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kalashnikova betyder karbin ! Låter som det där namnet är påihttat för att någon tror att AK står för skaparens initialer (anton låter inte speciellt ryskt, och vapnet kommer från Ryssland), men då de betyder Automatkarbin (Avtomat Kalashnikova). Men dock heter skaparen Michail Kalasjnikov, rätt likt kalashnikova. /ontopic: Michail måste vara jävligt rik btw Dom tog upp det där i tv3s program efterlyst. Och experten sa att i västvärlden betyder AK Automat Karbin men i ryssland så betyder det (härifrån är jag inte riktigt säker) namnet på skaparen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) ...OMG!... Får han mycket betalt eller? Ja han får mycket betalt han bor i england.. Han är lil jons livvakt när han är där på konserter o saker... Om vi ska vara såna så har min pappas kusin varit livvakt åt skaparen av AK47 De e sant! Ja svär! Men tro inte om du inte vill, men jag ljuger inte! Redigerad 10 augusti, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag e släkt me Babben Larsson o de e sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag är släkt med den här personen http://sv.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Hedstr%C3%B6m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Min mormors bror, eller min mormors systers man var Idoff Rosin, en, inte särskilt känd konstnär. And that's about it. Lindrig incest ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Lindrig incest ? Spela inte dummare än vad du redan är. Han är min mormors systers man, men då går han också att kallas min mammas morbror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts