Jump to content

Kändisar i släkten.

Frenzy
 Share

Recommended Posts

Rätt kul vad vissa här anser vara kändisar.

Äh, kändis betyder ju att någon är känd. Och det är ju en del konstnärer, även om de inte är med i hänt extra.

Yeah, min mammas kusin bor inte långt ifrån Peter Harryson. Nej, inte släkt, men ändå. Jag har hälsat på honom ett par gånger. Med hälsa på menar jag att jag sagt "Hej", och fått ett "Hejsan" tillbaka, inte att jag gått dit och druckit té.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äh, kändis betyder ju att någon är känd. Och det är ju en del konstnärer, även om de inte är med i hänt extra.

Yeah, min mammas kusin bor inte långt ifrån Peter Harryson. Nej, inte släkt, men ändå. Jag har hälsat på honom ett par gånger. Med hälsa på menar jag att jag sagt "Hej", och fått ett "Hejsan" tillbaka, inte att jag gått dit och druckit té.

Var han lika grov som han ser ut att vara i tv? ^_^:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, min farfar var med i finska vinterkriget! -_- Han var en riktig finne! ;) Urho Juntunen var hans namn, tills han dog i cancer! ^_^

Min gammel mormors make var oxå med i finska vinterkriget, tyvär så stupade han där. :P Jag tror att han ligger begravd på någon militär kyrkogård i finland någonstans.

Siana: Haha :D Går nog åt en cykel per cykeltur för han, för han är ju... ja... en jätte. :wub:;)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFFTHmm...Hette inte han Anton Kalaschnikov? (stavning vet jag inte om det är rätt mig aja)/OFFT

Kalashnikova betyder karbin ^_^! Låter som det där namnet är påihttat för att någon tror att AK står för skaparens initialer (anton låter inte speciellt ryskt, och vapnet kommer från Ryssland), men då de betyder Automatkarbin (Avtomat Kalashnikova). Men dock heter skaparen Michail Kalasjnikov, rätt likt kalashnikova.

/ontopic: Michail måste vara jävligt rik btw :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någonting säger mig att du har skrivit det där? ^_^

Vem som än skrev det har skrivit "medlajer" och inte "medaljer". :wub:

Rätt roligt.

Raderingar

Wikipedia

Hoppa till: navigering, sök

Nedan listas de senaste raderingarna och återställningarna. Det finns även en äldre logg.

* 10 augusti 2006 kl. 03.01 Mnemo (Diskussion | Bidrag) raderade "Tobias Lundgren" (fåfänga .. sidan innehöll ''''Tobias Lundgren''' är en framgångsrik löpare som vunnit SM på 1500 för Pojkar 18. Just nu är han 19 år och han tog år 2006, den 8 Augusti b...' (den enda som skrivit var '213.66.158.236'))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gustav Dalen! Nobelpristagare och mormors farfars kusin!

Läs allt om honom här

http://www.aga.se/international/web/lg/se/...ias/gustafdalen eller här http://www.iva.se/templates/Page.aspx?id=241 eller på wiki http://sv.wikipedia.org/wiki/Gustaf_Dal%C3%A9n

eller varför inte här också på engelska? http://nobelprize.org/nobel_prizes/physics.../dalen-bio.html

Redigerad av kennzil
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalashnikova betyder karbin :)! Låter som det där namnet är påihttat för att någon tror att AK står för skaparens initialer (anton låter inte speciellt ryskt, och vapnet kommer från Ryssland), men då de betyder Automatkarbin (Avtomat Kalashnikova). Men dock heter skaparen Michail Kalasjnikov, rätt likt kalashnikova.

/ontopic: Michail måste vara jävligt rik btw :(

Dom tog upp det där i tv3s program efterlyst. Och experten sa att i västvärlden betyder AK Automat Karbin men i ryssland så betyder det (härifrån är jag inte riktigt säker) namnet på skaparen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...OMG!... Får han mycket betalt eller? :)

Ja han får mycket betalt han bor i england.. Han är lil jons livvakt när han är där på konserter o saker...

Om vi ska vara såna så har min pappas kusin varit livvakt åt skaparen av AK47

De e sant! Ja svär! Men tro inte om du inte vill, men jag ljuger inte!

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor