Jocken Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Pappa är chef över Föreningssparbanken Östergötland, är på TV o Radio titt som tätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Min syssling är Dhani i A-teens Sen har min morfar varit SM-mästare i isjakt, sen åkte han ner i en isvak i typ 80-90 km/h och gjorde illa sig "lite", vukjet blev hans slut... Sedan är jag avlägsen släkting till Kung Hallsten (man kan se honom på sånna där affisher med Sveriges Kungar Genom Tiderna... han regerade över Sverige och Norge ca 1066 - 1080 ägda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Har inte nån kändis i släkten men min mormor har varit Peter Nordtröms dagmamma. Alltid nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min gammelfarmor (tror jag) var på något sätt släkt med Sveriges siste skarprättare AG Dalman. Han avrättade bl. a. mord/incestdömda Anna Månsdotter och massmördaren Johan Nordlund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min farfar var med och grundade KFUM.. Men han är inte kristen, eller, jag vet inte . fast han går inte i kyrka och sånt iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Skådespelare Leif Andree - Pappas sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min farsa heter Mikael Nylander... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Inte direkt en kändis, men min brorsa har varit med i Jeopardy en gång i tiden. Han kom 2:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min kusins pappa e livvakt till Lil Jon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min kusins pappa e livvakt till Lil Jon! ...OMG!... Får han mycket betalt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min mormors bror, eller min mormors systers man var Idoff Rosin, en, inte särskilt känd konstnär. And that's about it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min kusins pappa e livvakt till Lil Jon! Om vi ska vara såna så har min pappas kusin varit livvakt åt skaparen av AK47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kändis och kändis, men min farmor har fått käka middag hos kungen för att vara den mest framgångsrika forkskaren inom Skogfrön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kändis och kändis, men min farmor har fått käka middag hos kungen för att vara den mest framgångsrika forkskaren inom Skogfrön Skogfrön? Är det typ ett ställe? Eller är det... ja... frön ute i skogen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kändis och kändis, men min farmor har fått käka middag hos kungen för att vara den mest framgångsrika forkskaren inom Skogfrön Stackare. Hur mår hon idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Om vi ska vara såna så har min pappas kusin varit livvakt åt skaparen av AK47 OFFTHmm...Hette inte han Anton Kalaschnikov? (stavning vet jag inte om det är rätt mig aja)/OFFT ONT Nope..Inga kändisar vad jag vet..Förutom att min mammas brorsa är miljonär men såna finns det gott om i dagens samhälle /ONT Redigerad 9 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Det är ju... mäktigt! MOAHAHAHAHA kneel down and kiss my feet's ^^ Mäktigt njae det vettefan egentligen eller vafan jiddrar jag om såklart det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nej, inga (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 OFFTHmm...Hette inte han Anton Kalaschnikov? (stavning vet jag inte om det är rätt mig aja)/OFFT Michail Kalasjnikov. MOAHAHAHAHA kneel down and kiss my feet's ^^ Foot är fot. Feet är fötter. Feets blir fötterer typ. Feet's blir fötterer i bestämd form ungefär. --- Ingen känd i min släkt såvitt jag vet. Rätt kul vad vissa här anser vara kändisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 MOAHAHAHAHA kneel down and kiss my feet's ^^ Mäktigt njae det vettefan egentligen eller vafan jiddrar jag om såklart det är Men vänta, så du borde typ kunna göra anspråk på tronen när nuvarande drottningen har dött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts