Frenzy Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jo, det har funnits en sånhär topic, men nu har vi nyare medlemmar och jag är för lat för att leta upp den andra. Alltid trevligt att veta något sånt här. Själv har jag inte kändisar i släkten, hur är det med er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Hmm... joo, farsans farbror (som tyvärr dog i våras) har ägt Europas storsta glasföretag och så har han ägt världens dyrbaraste frimärke (Scilling-banco, stavning?), han kallades "glas-pelle" av pressen, vi har lite sparade tidningsklipp och sånt Redigerad 8 augusti, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Egentligen är alla släkt med alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Min mormors kusin är Mikael Syrén, som är med i Kvarteret Skatan... Och min farmor har varit mästare i stövelkastning, så hon är väl lite av en kändis. EDIT: Just det, min... mammas farfars bror, tror jag det var, var någon fotbollssnubbe. Holger Bergérus. Ring a bell? Det var länge sedan, men syon på min skola gillade att prata om honom... Redigerad 8 augusti, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Kändisar och kändisar, vet min farfar gjorde något ^^ annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Kändisar och kändisar, vet min farfar gjorde något ^^ annars vet jag inte OMFG!?!? GJORDE HAN NÅGOT Nej, jag har inga släktingar. Oj. Menade att jag inte har några kända släktingar. Redigerad 8 augusti, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Min morfar har faktiskt varit SM-mästare i pimpling för några år sedan. Respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Magnus Norman tillhör våran släkt. Tremänning med morsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Olof Palme tillhör/tillhörde min släkt, även den kvinna som det sägs hjälpte Gustav Vasa ner i dassgrejset... EDIT: Min baslärare (nej jag vet att det inte är släkt ) är Sölve.. kommer inte på vad han heter i efternamn nu men era föräldrar vet säkert vem han är... Spelade med Meta Roos (tror hon stavas så) & Nippe Sylwéns band.. Nippe spelar jag också bas med EDIT2: Min gamla hund Benson och pappa vann SM i jakt en/flera gånger för flera år sen, så då kanske dom va lite småkända eller nåt sånt i sverige Redigerad 8 augusti, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Kent Lindahl är min mosters man, han har varit förbundskapten över Nerikes damlag i basket, samt förbundskapten för kvinnliga damlandslaget i basket. Nerike ledde han till guld flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Har ingen kändis i släkten tror jag, ska fråga då jag kommer hem. Men jag lekte med Björn Skifs barn för många år sedan, på lådbilslandet utanför Löttorp på Öland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Tja, jag har ingen känd i släkten. Än så länge... Men Victorias farfar heter Lars yngve nilsson lyn. Han är en konstnär som är mycket känd. (tydligen) Har ställt ut och sålt mycket tavlor runt om i Sverige bla. i Stockholms konsthall ett flertal ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Tror inte det. Fast min kusins man är VD för LG. Sen har jag samma efternamn som en finsk klädaffärskedja (Hur man nu skriver det) heter, har väl egentligen inget med min släkt å göra. Men ändå.. Edit: Kommer inte ihåg om det var Vice VD eller VD. Aldrig träffat honom, träffar den där kusinen så sällan Redigerad 8 augusti, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nix, har inga sånna. Har ingen kändis i släkten tror jag, ska fråga då jag kommer hem. Men jag lekte med Björn Skifs barn för många år sedan, på lådbilslandet utanför Löttorp på Öland Jag va i löttorp för några dagar sedan nej, inte lådbilslandet dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Min far var gitarrist i ett svensk folkmusikband för sisådär 20 år sedan. Går ni inte på den här länken och ser på skivan längst ned, "Av Bara Farten", så är det min far som sitter och spelar gitarr; längst åt höger, sittandes Känner du igenom gubben, Siana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Min pappas farfar var det som kom på Pommac tyvärr var det inte han som fick patent på den, den gick till förretaget, för han var bara en enkel arbetare... Det är jag väldigt stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Förlåt, inget Redigerad 8 augusti, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Min morfar har vunnit Jakt-SM några gånger. Vet inte om det kallas så men han jagar med finska stövare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Björn Ranelid e kusin eller nästkusin me min fader... Han e författare, typ känd ^^ Brukar va me i tv lite då o då. Underlig person verkar de som, aldrig träffat honom så ja vet inte ^^ Men har fått den uppfattningen av va farmor har berättat så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Den kända simmerskan Therese Alshammar är kusin till mina kusiner. Träffat henne några enstaka gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts