Jump to content

Kändisar i släkten.

Frenzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min mormors kusin är Mikael Syrén, som är med i Kvarteret Skatan... Och min farmor har varit mästare i stövelkastning, så hon är väl lite av en kändis.

EDIT: Just det, min... mammas farfars bror, tror jag det var, var någon fotbollssnubbe. Holger Bergérus. Ring a bell? Det var länge sedan, men syon på min skola gillade att prata om honom... :D

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olof Palme tillhör/tillhörde min släkt, även den kvinna som det sägs hjälpte Gustav Vasa ner i dassgrejset...

EDIT: Min baslärare (nej jag vet att det inte är släkt :)) är Sölve.. kommer inte på vad han heter i efternamn nu men era föräldrar vet säkert vem han är... Spelade med Meta Roos (tror hon stavas så) & Nippe Sylwéns band.. Nippe spelar jag också bas med :D

EDIT2: Min gamla hund Benson och pappa vann SM i jakt en/flera gånger för flera år sen, så då kanske dom va lite småkända eller nåt sånt i sverige :(

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det.

Fast min kusins man är VD för LG.

Sen har jag samma efternamn som en finsk klädaffärskedja (Hur man nu skriver det) heter,

har väl egentligen inget med min släkt å göra. Men ändå.. :D

Edit: Kommer inte ihåg om det var Vice VD eller VD.

Aldrig träffat honom, träffar den där kusinen så sällan :)

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor