Donkeey Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Japp, som säkert alla visste så är det festivaler och shit överallt just nu, då jag tänkte kolla om några från Norrköping och omnejd skulle dit ? kanske kunde träffas isf? *edit* fan, blev lite fel på Norrköping i rubriken, kan nån snäll mod ändra det ? Redigerad 8 augusti, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Fan vad många Kalas och festivaltrådar det har blivit nu. Nej, Jag ska inte på Augustifestivalen btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) När är det/vad är det/vilka spelar? Det är inte det som är imorgon väl? ..nej just det, det är Rix FM-festivalen, ja Redigerad 8 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag ska dit! Ska ut på fredag (Cromwells) och sedan dra runt lite på marknaden, lr i omvänd ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Okej ;D kanske syns då... inte för att vi vet om det men endå ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts