KalleR Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nån som ska dit? Jag kommer vara där fredag och lördag, och att se Alice in Videoland är inbokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nån som ska dit? Jag kommer vara där fredag och lördag, och att se Alice in Videoland är inbokat. KalleR jag ska dit! Förfesta hos mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jodå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Haha det hade varit nice. Men glider dessvärre ner med två kompisar direkt till Malmö och ska till deras syrra först. På lördag måste jag hålla mig nykter, ska köra till vallåkra morronen där på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Ska ner och se Nationalteatern den tjugoförsta. Om jag får med mig Fredrika... Redigerad 8 augusti, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Ska lätt dit för fan. Bor ju i Malmö Redigerad 8 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Haha det hade varit nice. Men glider dessvärre ner med två kompisar direkt till Malmö och ska till deras syrra först. På lördag måste jag hålla mig nykter, ska köra till vallåkra morronen där på. Jaha så den var en almän undran?! :'( Nåja, skall be alla snubbarna hålla koll efter "killen-som-kunde-varit-enäggstvilling-med-killen-från-filmen-ondskan". Ser jag dig skall jag bjussa på en cider i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Kanske. Vill se Cyptopsy, technical death metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Hehe, "postis" har ju träff varje Malmö festival, lutar åt en Gtasajts träff brevid deras dikttält... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jaså Kalle, Vallåkra träffen? Kanske man får syn på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vilka band kommer dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 En GTAsajten möte skulle ju varit kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ja, ja och åter JAA!!! Ska ditt självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vice: Tjejdricka går ner Ropa ifall du ser mig A.A: japp det är huvudmålet med resan, ropa om du ser mig också Rabarb: Många, http://www.malmofestivalen.se/festivalenpr...rogram_swe.aspx Håll utkik efter denna killen; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts