armin Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 hatar J**** Microsoft . dom ska alltid förstöra för alla . För hel***** kan dom inte sammarbeta så att alla spel kommer till alla consoller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 hatar J**** Microsoft . dom ska alltid förstöra för alla . För hel***** kan dom inte sammarbeta så att alla spel kommer till alla consoller . Hm. Som jag har förstått det så, om inte microsoft köper R* eller någon annan gör det.. då kommer det inte komma några fler GTA spel. Så, tekniskt sätt så gör Microsoft en jätte bra sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Precis Take 2 HAR INTE RÅD med att ha kvar R*. Nån kommer köpa R*, och de företag som har råd med R* är antingen Microsoft eller EA, och själv tycker jag Microsoft var det bättre valet. PS3 är inte släppt än, så du har ju fortfarande ett val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kommer gta-spelen fortfarande komma till konsoll om MS köper upp R*? Palla att köpa en pc för 20000 för att spela gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kommer gta-spelen fortfarande komma till konsoll om MS köper upp R*? Palla att köpa en pc för 20000 för att spela gta. Det kommer komma till 360 iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Microsoft är dem som gjort Xbox och Xbox 360. Dem vill nog ha GTA på sin egen konsol för att locka PS2 ägare. Redigerad 9 augusti, 2006 av Eqo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikaelho Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag har spelat GTA både till ps2 och xbox. föredrar ps2-versionen tack vare kontrollen. Men eftersom 360 ska ha betydligt bättre kontroll så får man väl hoppas det blir lika skön känsla där. Sedan finns ju GTA till både xbox och ps2, och om det nu blir exklusivt för 360, med en skön kontroll, och underbart online-stöd vore det inte helt fel. Men sedan hoppas jag på en ps3-version för playstation är min favoritkonsoll. Men jag kommer skaffa både 360 och ps3. Men fråga er själva också. Vad vill ni helst, att inga fler GTA-spel släpps överhuvudtaget? Eller att det blir exklusivt för 360? För tycka vad man vill om Microsoft, så gör de bra spel, bra konsoll och har gott om pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Helt rätt, och om Microsoft vill tjäna en hel del pengar är det bara släppa en PS3 version, frågan är bara om Sony vill svälja sin stolthet och låta Microsoft tjäna på alla exemplar som säljs till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Helt rätt, och om Microsoft vill tjäna en hel del pengar är det bara släppa en PS3 version, frågan är bara om Sony vill svälja sin stolthet och låta Microsoft tjäna på alla exemplar som säljs till PS3. Sony skulle också tjäna pengar på varje sålt exemplar, så jag ser inte varför dom skulle vägra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Dem vägrade använda force feedback för att M$ skulle tjäna på det. And no BS att den inte passade med gyron, de som gör forcefeedback har redan sagt att det går om Sony vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag börjar gråta om inte gta iv kommer till ps3 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jag börjar gråta om inte gta iv kommer till ps3 :'( Jag me!! :'( Vill fasen ha ett ps3, men det känns grovt att köpa det för ett enda spel. Just nu finns MGS4 och GTA4 som ska komma dit som jag verkligen vill ha! Men om GTA4 blir exklusivt till 360, känns det illa! Redigerad 11 augusti, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Mig gör det ingenting, bara de fortsätter på samma lina. Tänk då också att MS har typ 100x bättre grafikmotor, och kommer till PC samtidigt som till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Mig gör det ingenting, bara de fortsätter på samma lina. Tänk då också att MS har typ 100x bättre grafikmotor, och kommer till PC samtidigt som till 360. Det är inte säkert om det kommer till PC samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Får hoppas att det blir bra iaf, inget annat att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Får hoppas att det blir bra iaf, inget annat att göra! Det kommer bli bra, om nu microsoft köper rockstar så kommer dom lägga jätte mycket pengar på GTA serien för att jätte mycket folk ska köpa skiten så dom får ännu mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Take2 blev nyss stämda utav sina egna aktieägare pågrund utav Hot Coffee skandalen som fick aktierna att sjunka, it's looking pretty grim =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Tråkigt att GTA bara ska komma till Microsofts konsoller. (Jag är Xbox ägare själv) Men hellre det än att det ska läggas ner helt. Always look on the bright side of life SHIT Edit 13:37! Redigerad 12 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Passar på och fråga här vilken är mest kraftfull Xbox360 eller ps 3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Tråkigt att GTA bara ska komma till Microsofts konsoller. (Jag är Xbox ägare själv) Men hellre det än att det ska läggas ner helt. Always look on the bright side of life SHIT Edit 13:37! Special "Håller med till 100%!" edition på den rabarben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts