Eraser Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 När jag ska dubbelklicka på gta-ikonen så tänker den nån sekund och skivan drar igång. Men efter det händer ingenting. Först startade jag om datorn utan att lyckas. Sedan satte jag i skivan i den andra dvd-spelaren på datorn men samma. Efter det så installerade jag om spelet men inget hände, så installerade jag om det med den andra dvd-spelaren, men inte heller det lyckades. Så nu vet jag ej vad jag ska göra. Har förresten tvättat skivan också, men det är inget fel på skivan. Spelet är köpt på release-dagen och jag har varvat spelet utan problem. Jag har haft modds men har tagit bort dom, dessutom så har jag tagit bort allt när jag har avinstallerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) När jag ska dubbelklicka på gta-ikonen så tänker den nån sekund och skivan drar igång. Men efter det händer ingenting. Först startade jag om datorn utan att lyckas. Sedan satte jag i skivan i den andra dvd-spelaren på datorn men samma. Efter det så installerade jag om spelet men inget hände, så installerade jag om det med den andra dvd-spelaren, men inte heller det lyckades. Så nu vet jag ej vad jag ska göra. Har förresten tvättat skivan också, men det är inget fel på skivan. Spelet är köpt på release-dagen och jag har varvat spelet utan problem. Jag har haft modds men har tagit bort dom, dessutom så har jag tagit bort allt när jag har avinstallerat det. jag har exakt samma fel :'( förrutom att jag ej kan avinstallera det till 100% Redigerad 8 augusti, 2006 av ZinteX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag fick garanti på två år när jag skaffade det. Gå och byt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag fick garanti på två år när jag skaffade det. Gå och byt 2 ÅR!!?? De va inte dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Installera om datorn, funkade för mig när jag hade ett problem med GTA:SA (dock inte samma problem som dig..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts