Daywalker Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Öhhhh Tycker ni att era bilar är bra eller???? då skulle ni MYCKET järna vilja ha min egna omgjorda RHINO........ Den är Snabb som Helvete Och kan ändå MOSA och SKJUTA......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 (redigerad) min buss accar till typ 300 i timmen på 2 sek.....den e asbra och spränger allt i sin väg.. och den flyger åt helvete även i minsta gupp Redigerad 6 februari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-lover Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Fan ochså jag har inte gta III på pc så jag kan inte downloada någrå moddar shit!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Fan ochså jag har inte gta III på pc så jag kan inte downloada någrå moddar shit!!!!! Köp det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Lite nördig??? Skryta om en gta bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Fan ochså jag har inte gta III på pc så jag kan inte downloada någrå moddar shit!!!!! Jag köpte det på pc även fast jag har det på ps2 för att kunna ladda ner mods . Och jag lovar det är värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daywalker Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Xman e en hora det är även ARVID det e en sak som e klar iallafall.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daywalker Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Xman e en hora det är även ARVID det e en sak som e klar iallafall.............. OCH DU MP5 ÄR riktigt dum du....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Xman e en hora det är även ARVID det e en sak som e klar iallafall.............. OCH DU MP5 ÄR riktigt dum du....... Du är så gott som bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Xman e en hora det är även ARVID det e en sak som e klar iallafall.............. OCH DU MP5 ÄR riktigt dum du....... Du borde hålla käften din jävla idiot! Kom inte hit och tyka dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 (redigerad) Du borde hålla käften din jävla idiot! Kom inte hit och tyka dig! Håller med GTA3 freak och förresten varför är jag dum Daywalker är säkert en sån som har kommit till forumet bara för att spamma och förstöra Redigerad 13 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Xman e en hora det är även ARVID det e en sak som e klar iallafall.............. OCH DU MP5 ÄR riktigt dum du....... lol, vad vill idioten.... Jag kan slå vad om att dom har samma IP, båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 När man blir bannad blir man bannad på sitt ip eller nick?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 (redigerad) När man blir bannad blir man bannad på sitt ip eller nick?? IP DeLtanaToR? Vilka två? Det va bara en. Redigerad 14 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Hur kan man ändra bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Posted by 8-b@ll Hur kan man ändra bilarna med zmodeler för att få in bilarna så tryck på importera måste va en dff fil Det e roligt att skjuta från bilarna i gta3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Hur kan man ändra bilarna? I Car Stat Editor kan du trimma bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Man borde kunna göra driveby:s med alla vapen, tänk vad grymt det skulle va att slänga ut handgranter genom rutan! Går det att ändra nåt i vapen- eller bilfilen så att det blir möjligt att använda flera vapen i driveby:s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 känns lite knepigt att använda en topic som en hybernating gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Jepp så sant så Speeder.. Vart kan man tanka Car Stat Editor och är det lätt att trimma bilar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts