Jump to content

Brukar ni raca mot bilar efter rött ljus?

Foo
 Share

Brukar ni raca mot bilar efter rött ljus?  

44 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Intressant att veta ^^

Själv har jag en Volvo 245 kombi, och kom igår före en riktigt fin porsche :P

(överstiger naturligvis aldrig hastghetsbegränsningen i denna "lek", att accelerera fort är det ingen lag emot)

Min faster gör likadant! :)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ibland! :D Men då jag inte får köra bil¨, så är det med brorsan! -_- Han har en Nissan 200sx vilket går, vackert! :wub: Han har väl lagt ner några dagars jobb på den. Men nu är den till salu. ;)

Sen har jag försökt kappdra med en Dodge Viper med min Puch Dakota! :P Han vann av nån anledning! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör det, med min moppe. Den har så bra acc så jag drar alla bilar med den :wub: . Kul när man kör på vägen, så är det någon som kör om en, och något senare kommer man till ett rödljus och så ser man att han står där och väntar på att det ska bli grönt så tänker jag "jaha, var det hit du hade så jävla bråttom till ?" ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag åker med min bror så brukar han gasa tre gånger med vår Nissan Micra vid ett rödljus, vilket är startsignalen för ett race i Volvobonnens ögon som står bredvid oss. När det sedan slår om till grönt försvinner Volvon i ett rökmoln och ett öronbedövande "BRAAOOOUUUM!", och vi kan lungt svänga in i hans fil och slippa fortsatt avgasdoft i all framtid ^_^

Nu har vi dock en Skoda Fabia, och det är inte lika coolt som en Micra :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej!

Får jag en fin sportbil brevid mig brukar jag dremot gasa som katten så att han tror att jag vill raca.

Men det är bara kul när man har en otroligt ful och dålig bil.

När vi hade vår skrutttoyota så fick jag en porsche brevid mig en gång. Rusade motor som f*n och han svarade med att göra likadant (efter att ha glott på mig som om jag var galen några sec) sedan drog han iväg allt han kunde när det blev grönt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör det, med min moppe. Den har så bra acc så jag drar alla bilar med den :lol: . Kul när man kör på vägen, så är det någon som kör om en, och något senare kommer man till ett rödljus och så ser man att han står där och väntar på att det ska bli grönt så tänker jag "jaha, var det hit du hade så jävla bråttom till ?" :P

Svårt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor