Gäst Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) På GTAStunting.com upptäckte en kille med namn Feron en fin sak man kan göra med packern Man kan skjuta iväg den som en katapult. Väldigt bra om man råkar ha PS2 eller vill göra en stuntfilm HELT utan moddar Här är en videobeskrivning som man fick. Men jag var snäll och översatte till svenska. Filefront Och ursäkta att den är så stor (65Mb) men jag orkade inte förminska den bara Edit2: Laddar upp en komprimmerad imorgon. Redigerad 7 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Väntar med spänning på den länken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ni dock vänta ett tag. Den riktiga filen tar ca en halvtimme att ladda upp. Men det är värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag har inte bråttom^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Uppe med rätt fil. Den är 65 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Har bara en sak att säga: hur fasen upptäcker folk såna saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Man försöker antar jag. Men det är en jäkla rolig sak iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det var kul, Men jag förstår inte poänget med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Förkklaa gärna vad han gör, hur han gör och vad han använder sig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts