Jazz Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Sett det en gång, handlade nära döden upplevlevelser, väldigt intressant och sjukt roligt. Btw, när går det? Måndag 21.55 och så går det visst någon repris på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Avsnittet som avslutas med massor med nakna tjejer var ganska trevligt det med. Tro mig, det är fler än ett avsnitt som avslutas på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Var inte Penn med i "Fear and Loathing in las Vegas"? När jag kollade på den filmen sist så hade jag sett Bullshit! och hajjade till... Bullshit! är för övrigt det bästa som går på tv just nu. Penn och Teller är grymma. Visste ni att Teller bara heter Teller? I hans pass så står det "NFN Teller" (det vill säga "No First Name Teller". DET är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Var inte Penn med i "Fear and Loathing in las Vegas"? När jag kollade på den filmen sist så hade jag sett Bullshit! och hajjade till... Bullshit! är för övrigt det bästa som går på tv just nu. Penn och Teller är grymma. Visste ni att Teller bara heter Teller? I hans pass så står det "NFN Teller" (det vill säga "No First Name Teller". DET är coolt. Låter som att hans föräldrar inte skicka in uppgifter om något namn, då heter man bara efternamnet. Redigerad 8 augusti, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Låter som att hans föräldrar inte skicka in uppgifter om något namn, då heter man bara efternamnet. Han bytte i vuxen ålder. (Fan vad jag kan en massa saker! ) Redigerad 8 augusti, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det är bara Penn(det är snubben med glasögon, right?) som gör något, den andra skulle kunna bytas ut mot en trasdocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det är bara Penn(det är snubben med glasögon, right?) som gör något, den andra skulle kunna bytas ut mot en trasdocka. Jag tror att han gör mer än vad det ser ut som... Alltså, när de inte spelar in just de grejerna. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det är bara Penn(det är snubben med glasögon, right?) som gör något, den andra skulle kunna bytas ut mot en trasdocka. Utan Teller vore ju showen som en .. trasdocka, livlös och blek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag tycker bullshit är ett väldigt underhållande prgram men höll inte med dem i avsnittet om rökning och genmanipulerad mat. Det gjorde mig faktist jävligt arg när dem började kalla green peace för idioter och skit. Fy fan. Jag har inget emot genmanipulerade grönsaker men dem sa alting så dumt. Att utan manipulering skulle man inte kunna mätta alla. usch, nej. skit samma. Och det där med att dem som klagar på rökare är egoister. FY FAN VA DUMT JÄVLA IDIOTER, brinn i helvetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Det är bara Penn(det är snubben med glasögon, right?) som gör något, den andra skulle kunna bytas ut mot en trasdocka. Han skriver manus och producerar också så nej, inte direkt. Var inte Penn med i "Fear and Loathing in las Vegas"? När jag kollade på den filmen sist så hade jag sett Bullshit! och hajjade till... Bullshit! är för övrigt det bästa som går på tv just nu. Penn och Teller är grymma. Visste ni att Teller bara heter Teller? I hans pass så står det "NFN Teller" (det vill säga "No First Name Teller". DET är coolt. Hmm... hmmm. Redigerad 21 augusti, 2008 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Verkligen skitbra...underbart program...bra jobbat grabz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag tycker bullshit är ett väldigt underhållande prgram men höll inte med dem i avsnittet om rökning och genmanipulerad mat. Det gjorde mig faktist jävligt arg när dem började kalla green peace för idioter och skit. Fy fan. Jag har inget emot genmanipulerade grönsaker men dem sa alting så dumt. Att utan manipulering skulle man inte kunna mätta alla. usch, nej. skit samma. Och det där med att dem som klagar på rökare är egoister. FY FAN VA DUMT JÄVLA IDIOTER, brinn i helvetet Ehm... måste allt vara svart eller vitt? Dessutom så är de som klagar på rökare egoister. Speciellt på krogen. Jag menar, det är ett fritt land, aiight? Det finns ju rökfria avdelningar. Herregud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Sant men varför skulle det vara egoistiskt att klaga på röklukten? Vissa tål inte röklukt utan blir sjuka på ett eller annat sett. Dem som är ego är väl iallafall dem som sitter och förpestar alla inne på stället. Men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nu har jag inom kort säsong 1-3. Har sett avsnittet om vapen och hår. Sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) lol den här serien äger allt!! btw, vilken dag och tid går den nu? Edit: lol såg att tråden var lite gammal nu... Redigerad 8 oktober, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Han skriver manus och producerar också så nej, inte direkt. Ja, det är sant, men bara för det så hör han inte hemma framför kameran. Finns många som jobbar på det där programmet som aldrig står framför kameran så. Så jävla onödigt att ha honom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det kan vara lite underhållande ibland. Men man måste vara kritisk när man kollar på sådana här program. Till exempel: Vem/vilka är det som står bakom programmet(officiellt/inofficiellt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Älskar serien. .. Hur många visste det redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts