RavenE Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Passar på att fråga: Visst är det Ram-minnet som bestämmer hur många program man kan ha igång samtidigt utan att det hackar? Om jag är ute och cyklar, förklara på ett förståeligt sätt Edit: Damn, ny sida Redigerad 8 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Passar på att fråga: Visst är det Ram-minnet som bestämmer hur många program man kan ha igång samtidigt utan att det hackar? Om jag är ute och cyklar, förklara på ett förståeligt sätt Edit: Damn, ny sida Ja, man kan även kalla det arbetsminne, så kanske de flesta kan räkna ut vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Har 1gb i nyaste burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 2 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ingen aning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ingen aning! Näe, din dator har du väll stulit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Dåliga alternativ Men jag har iallafall 512 Vote:512 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Näe, din dator har du väll stulit? Hehe, ja man skulle kunna tro det men nej. Köpte den av brossan. Anledning till att jag inte vet är för att jag inte vet hur man tar reda på det och orkar vilket fall inte göra det. Bara det funkar så, så får det gärna vara 1mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ska jag inte jag få rösta bara för att jag inte vet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vote: mer 6 gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vote: mer 6 gb Inget moderkort stöder det så jag har svårt o tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Inget moderkort stöder det så jag har svårt o tro det. Finns stora sevrar som kan ha 16gb men det är ju inget som man har hemma direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ska fixa 2 TB (Ska egentligen fixa 2 GB men aja)antar jag men det är grymt dyrt med dom.. Vote.. 1024 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ska fixa 2 TB (Ska egentligen fixa 2 GB men aja)antar jag men det är grymt dyrt med dom.. Vote.. 1024 just nu. 2 TERRABYTE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ska jag inte jag få rösta bara för att jag inte vet!?Kontrollpanelen/System, där ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nehepp, så om man har mindre än 512 mb får man inte rösta?...jo jag tackar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ska fixa 2 TB (Ska egentligen fixa 2 GB men aja)antar jag men det är grymt dyrt med dom.. Vote.. 1024 just nu. 2 048gb ram? Då behöver du bara betala ungefär 2 887 680kr.. Du kanske kan få mängdrabbat men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ska fixa 2 TB (Ska egentligen fixa 2 GB men aja)antar jag men det är grymt dyrt med dom.. Vote.. 1024 just nu. , det är svårt det här med enhetsprefix ibland...not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Femhundratolv Megabyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts