Ice Cube Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Cropduster i filmen. AT-400 på bildenDet där är knappast en Cropduster. Det är ett moddat plan. Och AT är det inte heller hehe, ser ut som en 747 hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Mysko. tror ni inte att den musiken kan ha något med att musiken inne i race stadion ska fungera korrekt? en fråga till. vad är det för flygplan? aldrig sett det förr Både planen är moddade... Läs vidare längre ner... Kolla på R* hemsida Cropduster i filmen. AT-400 på bilden Ett fel... Filmen: Moddad Dodo Fi-156 Storch Bilden: At400 Moddad Boenig 747 (Samma sida fast lägnre ner) När jag skulle filma så villa jag bara ta enn lätt plan och ta mig dit så fort som möjligt utan att behöva en stor start bana... Redigerad 8 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon Andersson Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det är ingen kyrkomusik det som hörs. Det är en låt från KDST radio. Humble Pie - Get Down To It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Att man hör musik på vissa ställen i luften är för att race-arenorna ligger där i spelet, över höjden som man kan flyga till, fast dom är osynliga från utsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Att man hör musik på vissa ställen i luften är för att race-arenorna ligger där i spelet, över höjden som man kan flyga till, fast dom är osynliga från utsidan. Du menar Blue Hell?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Att man hör musik på vissa ställen i luften är för att race-arenorna ligger där i spelet, över höjden som man kan flyga till, fast dom är osynliga från utsidan. Hade man kommit till ett sånt ställe är jag ganska säker på att man hade sett "race-arenorna" också, tror du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hade man kommit till ett sånt ställe är jag ganska säker på att man hade sett "race-arenorna" också, tror du inte? Jag tror han menar Blue Hell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Aha! Alla interiörer som finns ligger ju skithögt uppe, eller hur? Alltså ligger antagligen interiören till racing banan precis ovanför, och någon konstig bugg gör att man hör den vid den höjden! right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Aha! Alla interiörer som finns ligger ju skithögt uppe, eller hur? Alltså ligger antagligen interiören till racing banan precis ovanför, och någon konstig bugg gör att man hör den vid den höjden! right? Asså, vet du va Blue hell är?? (Varför det heter blue hell vet jag inte) Det är exakt lika stort som Gta Sa vanlig vis. Men där finns inget förutom alla Intörer som te.x alla spar hus, CJ hus, Affärer, Racing arenor o.s.v Man kan till och med komma till dom ställen som bara man ser i film snuttarna. Te.x stripp lokalen eller musik studion. Det är bara att hitta dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Asså, vet du va Blue hell är?? (Varför det heter blue hell vet jag inte) Det är exakt lika stort som Gta Sa vanlig vis. Men där finns inget förutom alla Intörer som te.x alla spar hus, CJ hus, Affärer, Racing arenor o.s.v Man kan till och med komma till dom ställen som bara man ser i film snuttarna. Te.x stripp lokalen eller musik studion. Det är bara att hitta dom... Jaha? Då ligger det väll under San Andreas, eftersom Blue hell är under interiörerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Jaha? Då ligger det väll under San Andreas, eftersom Blue hell är under interiörerna? Under??? OM jag inte har fel så dom på exakt samma kordinater som Vanliga Sanandreas. Te.x om man går in i spar huset vid den övergivna flygplatsen och sen där tar sig ut i Blue Hell. Då kan man se penga ikonen och den gula pilen där man går in för flyg skolan. Men eftersom Race Arenorna i Blue Hell är större än dom i vanliga Sanandreas så kan dom inte vara på samma ställe. Så därför så la man upp dom på en säker höjd... BTW: Vet nån hur man kommer till Liberty City??? Har sökte utan sucsses... Redigerad 12 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Blue hell är väl det som ligger under staden som tar sig till via buggar, t ex när man ta<r en jetpack och flyger in i byggnader och genom byggnader. Man kan få access till hela staden via blue hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Blue hell är väl det som ligger under staden som tar sig till via buggar, t ex när man ta<r en jetpack och flyger in i byggnader och genom byggnader. Man kan få access till hela staden via blue hell. Det är väl enna inte Blue Hell.. Sitter och kollar på OGTBH och där åkar han ut så som jag menade. Alltså Det kanske är fel namn men Blue Hell är alla Intirerörer av alla byggnader så som te.x Save House, CJ:s house o.s.v... Det är några interiörer som ligger på en otrolig hög höjd så som Cj:s House. Men dom mesta ligger där domn till hörande husen finns... Som te.x den övergivna flygplatsen, tar man sig ut där så ser man alla gula pilar, dom röda mission ringarna o.s.v Det är också där som dom saknade husen och film snutt husen ligger. te.x Music studion i Mad Dog:s mansion och dom husen som aldrig kom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts