Jump to content

Proffs Webbradio

Kane
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahaha... jag kan nog mer om radio en dig grabben.

Hahaha... jag har inte tagit någon HTML kurs förresten. Jag är självlärd. Inte kollat instruktioner någonstans på något sätt. Det kan jag svära på.

Men ja, nu ser sidan fördjävlig ut, för just nu orkar jag inte städa upp den alls, för jag håller på o slipar på en fin ny sida istället. Den kommer om ett par dagar. Håll ögonen öppna för den :teehee:. Jag menar inte att flash just är till för att göra knappar till hemsidor, men det är till för att göra vissa animationer på hemsidor. Det primära syftet är inte att göra spel som SWAT på stickdeath. Men det går faktiskt. Har själv gjort en del, som t.ex. Actioncop och Blu 1 och 2. Ni kan kolla efter dem, de har jag gjort. Fast det var 5 år sen.

DET BLIR SÄNDNING KL 19:00 IKVÄLL FREDAG DEN 1:A SEPTEMBER

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha... jag kan nog mer om radio en dig grabben.

Hahaha... jag har inte tagit någon HTML kurs förresten. Jag är självlärd. Inte kollat instruktioner någonstans på något sätt. Det kan jag svära på.

Men ja, nu ser sidan fördjävlig ut, för just nu orkar jag inte städa upp den alls, för jag håller på o slipar på en fin ny sida istället. Den kommer om ett par dagar. Håll ögonen öppna för den :teehee:. Jag menar inte att flash just är till för att göra knappar till hemsidor, men det är till för att göra vissa animationer på hemsidor. Det primära syftet är inte att göra spel som SWAT på stickdeath. Men det går faktiskt. Har själv gjort en del, som t.ex. Actioncop och Blu 1 och 2. Ni kan kolla efter dem, de har jag gjort. Fast det var 5 år sen.

DET BLIR SÄNDNING KL 19:00 IKVÄLL FREDAG DEN 1:A SEPTEMBER

Vem menade du att du kunde mer om radio än? Menade du mig har jag aldrig sagt något annat och om du sa till eliizar har du lite för höga tankar om dig själv.

Bry sig om hur bra kodad den är, har aldrig klagat på själva kodningen. Designen däremot får man tycka vad man vill om.

Nu säger du emot dig själv grabben. Men bra att du förstår, flash gärna men inte knappar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor