R2D2 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad är det med dig nu? Tål du inte kritik och råd? Lär dig skriva .CSS, så kan du ha bilder som knappar istället. Så blir alla glada. Tack. Bilder funkar i html också om man inte vill lära sig något utan bara vill ha en jetecool meny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Min dator är helt okej snabb. Det är inte hastigheten som är problemet, det har jag aldrig sagt. Flashblock har jag för att det är jobbigt med flashsidor som låter och ser coola ut, reklam och likannde. Flash inte alls gjort för små fula knappar, det är gjort för spel och liknande. Läs länkarna som Dumbom skrev. På din sida tillför dom ingenting. Man ser en lite annorlunda bild är man tar musen över knapparna. OJ VILKEN SKILLNAD. Fattar du inte att du bara förstör för många av besökarna och ingen bryr sig om det extra lull-lullet? Kan du lägga ner snacket om grinighet? Många som kommer hit bara för att göra reklam för sin sida kör med det, det är lite uttjatat. Om du inte är civiliserad nog att följa några få regler kan du sticka, tror inte att så många skulle sakna dig. Jag fattar inte varför du spelar GTA om du inte vet vad stil och design är. Och jo, flash är visst gjort för snygga animationer och ljud på hemsidor. Jag vet mycket väl att man kan göra filmer och spel med det, det höll jag på med väldigt mycket för länge sen. Men det primära syftet med flash var egentligen från början att man skulle kunna göra snygga animationer och knappar till hemsidor. Nu fixade jag iaf så att ni slipper flash på sidan, eftersom att ingen är man nog att ta bort flashblock. När jag ändå är igång, så kan jag återupplysa om att det är en till sändning på lördag nu. Livesändning. Lyssna och ring gärna in till oss på lördag kl 18:00. Vi sänder så länge vi orkar, dock i minst 2h. Lyssna då. Proffs.inc.se BTW: Det märks att du är 91:a. Du har mycket att lära. Sluta klaga på att jag är grinig. Kanske stöter du på många som kallar dig grinig, eftersom att du just är jävligt grinig. Redigerad 18 augusti, 2006 av Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag fattar inte varför du spelar GTA om du inte vet vad stil och design är. Och jo, flash är visst gjort för snygga animationer och ljud på hemsidor. Jag vet mycket väl att man kan göra filmer och spel med det, det höll jag på med väldigt mycket för länge sen. Men det primära syftet med flash var egentligen från början att man skulle kunna göra snygga animationer och knappar till hemsidor. Nu fixade jag iaf så att ni slipper flash på sidan, eftersom att ingen är man nog att ta bort flashblock. När jag ändå är igång, så kan jag återupplysa om att det är en till sändning på lördag nu. Livesändning. Lyssna och ring gärna in till oss på lördag kl 18:00. Vi sänder så länge vi orkar, dock i minst 2h. Lyssna då. Proffs.inc.se Haha. Bra försök. Väldigt underhållande att se dig leka proffs när faktum är att du inte vet ett skit om vad du snackar om. Nej, flash är inte för små onödiga knappar på en hemsida, där finns redan bilder och javascript om man absolut behöver jetefina mouseover-effekter. Däremot spel och animationer SOM INTE GÅR ATT GÖRA MED BILDER. Om du inte hade varit riktigt lika ignorant hade du säkert läst länkarna som Mr Dumbom postade. I dom fanns ett BRA exempel. För att spara din värdefulla tid så länkar jag direkt. Här är flash bra att använda. Kolla lite längre ner på sidan. Vad är det flash har som inte bilder har när du använder det för små knappar i en meny? Stöd hos många färre användare? Fint också att du ska dra in GTA i detta. Ursäkta, men vad fan har GTA med fula hemsideknappar att göra? Dessutom kan jag design. Till skillnad från dig som bara kan använda flash istället för att fokusera på att göra en snygg sida så kan jag HTML, CSS, göra designer i Photoshop, PHP och det mesta som behövs för att göra en hemsida. Vad kan du? Sno flashknappar (varför bytte du annars helt design på knapparna när du gjorde om till bilder)? Använda föråldrade frames när det är helt onödig? Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 You have no sense of style. Och förresten läs hela meningarna innan du kommenterar dem, och försök att backa lite och läsa och titta inte bara på de två orden som bildar "spela GTA" utan läs sammanhanget också. Nog om vår patetiska och klagande vän. SÄNDNING PÅ FREDAG Vi kommer att ha en livesändning med vår webbradio nu på fredag. Fredag 25 Augusti 2006 kl 19:00. Lyssna då. Vi kommer att sända en massa busringningar och ni får självklart höra mer av mig och min kompanjon Oscar. Välorganiserad sändning skall det bli då. Lyssna och njut! Kom ihåg att connecta ett par minuter innan sändningen börjar så att du inte missar något. Vi kommer ju att råstarta direkt och all action kommer då att brista ut och omtumla dig som en gammal sketen strumpa. Läs mer på officiella sidan! www.PROFFS.inc.se Walle från Radio Proffs! Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 You have no sense of style. Och förresten läs hela meningarna innan du kommenterar dem, och försök att backa lite och läsa och titta inte bara på de två orden som bildar "spela GTA" utan läs sammanhanget också. Nog om vår patetiska och klagande vän. Jag fattar inte varför du spelar GTA om du inte vet vad stil och design är. Mja. Vad var det där som jag tolkade fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Klockan är 19 och allt är luuuuuuuungt! Börjar ni snart? Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi Snart sänder vi. Agh tjata hål i huvet! 1 2 3 4, 1 2 3 4, 1 2 3 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Ska ni sitta och tjafsa skit hela dagen eller ska ni prata om något roligt? Ohh grillmiddag, gud vad intressant. eeh, ja eeh.. eeh. eeeeeeh. eeehm eeh Nej nu skiter jag i det. Redigerad 25 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Ska ni sitta och tjafsa skit hela dagen eller ska ni prata om något roligt? Ohh grillmiddag, gud vad intressant. eeh, ja eeh.. eeh. eeeeeeh. eeehm eeh Nej nu skiter jag i det. What he said Redigerad 25 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Snaaaaaaaaaark..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Bläh sluta snacka skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Bläh sluta snacka skit! Men vafan!!1!1. Varför spelar du GTA om du inte kan ett skit om radio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Men vafan!!1!1. Varför spelar du GTA om du inte kan ett skit om radio? Haha woooh! jag säger till de som pratar i radion inte till dig! jag vet inte vad ni disskuterar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Anser att ni försöker härma eurocop och ni är inte ens roliga, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Haha woooh! jag säger till de som pratar i radion inte till dig! jag vet inte vad ni disskuterar Jag vet, jag gillar bara att härmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) You have no sense of style. Och förresten läs hela meningarna innan du kommenterar dem, och försök att backa lite och läsa och titta inte bara på de två orden som bildar "spela GTA" utan läs sammanhanget också. Nog om vår patetiska och klagande vän. SÄNDNING PÅ FREDAG Vi kommer att ha en livesändning med vår webbradio nu på fredag. Fredag 25 Augusti 2006 kl 19:00. Lyssna då. Vi kommer att sända en massa busringningar och ni får självklart höra mer av mig och min kompanjon Oscar. Välorganiserad sändning skall det bli då. Lyssna och njut! Kom ihåg att connecta ett par minuter innan sändningen börjar så att du inte missar något. Vi kommer ju att råstarta direkt och all action kommer då att brista ut och omtumla dig som en gammal sketen strumpa. Läs mer på officiella sidan! www.PROFFS.inc.se Walle från Radio Proffs! Välkommen! Har han ingen stilkänsla? Vem skulle ha det isf? Inte fan är det då du iaf, sidan ser förjävlig ut, som om en 10åring hade tagit en basic html-kurs och fixat massa "fina" knappar... Kort sagt, din sida ser ut som en kvarleva från 1994. Fyfan Redigerad 25 augusti, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Klickade på en länk, så det blir money för dig! Flash är snyggt, och när jag gör hemsidor gör jag dom alltid som flash. Tills jag ska spara, då gör jag om dom till animerade gif-bilder som funkar och ser ut precis likadant. Dock vet jag inte hur det är med ljud, har bara lyckats skapa bakrundsmusik, men eftersom jag hatar musik på hemsidor tar jag aldrig med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 -Kommer du någon gång ta oss på allvar? -Nääej. -Men vadådå? Tror du det här är någon simpel busringning?! Faan vad skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Har han ingen stilkänsla? Vem skulle ha det isf? Inte fan är det då du iaf, sidan ser förjävlig ut, som om en 10åring hade tagit en basic html-kurs och fixat massa "fina" knappar... Kort sagt, din sida ser ut som en kvarleva från 1994. Fyfan Tack. Äntligen någon som förstår. Klickade på en länk, så det blir money för dig! Flash är snyggt, och när jag gör hemsidor gör jag dom alltid som flash. Tills jag ska spara, då gör jag om dom till animerade gif-bilder som funkar och ser ut precis likadant. Dock vet jag inte hur det är med ljud, har bara lyckats skapa bakrundsmusik, men eftersom jag hatar musik på hemsidor tar jag aldrig med det. Flash är jättebra att göra saker i men att spara små knappar som just flash är bara idioti. Gif däremot - pluspoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Ring numret! Snälla? Fråga efter HeatoN!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Ring numret! Snälla? Fråga efter HeatoN!!!!!!!! Kul? Heaton är ett vanligt efternamn i USA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts