Kane Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Tjena! Tänkte passa på att göra lite reklam för min webbradio jag och min polare har. Sänder inte alltid, utan har endast sändningar ibland på vissa bestämda tider. Om du undrar vad vi sänder så kan du ju gå in på forumet och fråga eller vänta ett par dagar tills vi sänder och då lyssna och höra själv. Kolla mer info på hemsidan: Proffs.inc.se. PS: Klicka gärna på länkarna längst ner på startsidan. Det är reklamer som jag får ha på sidan, och varje gång någon klickar på dem så får jag pengar. Kan inte klicka på dem själv. Snälla, vi behöver lite stålar ifall vi ska kunna busringa. Tack och hej! Från Proffs crewet. www.PROFFS.inc.se Redigerad 8 augusti, 2006 av Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Verkar vara ett proffsigt forum http://proffs.s10.forumsplace.com/viewtopi...&highlight= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Hemsidan känns 1997... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Har klickat på alla nu Kommer jag få en dyr räkning nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ja, den där tråden var mindre proffsig. Vadå 1997? Jag tycker att jag lyckades bra med modern design o allt... Jag har jobbat länge med den där sidan... Nej, du får ingen räkning. Det e bara dumma reklamföretag som tror att jag har lockat kunder till dem, och då måste de ge mig pengar. Inte helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ja, den där tråden var mindre proffsig. Vadå 1997? Jag tycker att jag lyckades bra med modern design o allt... Jag har jobbat länge med den där sidan... Nej, du får ingen räkning. Det e bara dumma reklamföretag som tror att jag har lockat kunder till dem, och då måste de ge mig pengar. Inte helt fel... Näe, jag tycker att hemsidan är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ja fyfan. På havets botten leker dom brandkår. Jag blir så rädd när jag tänker på vilka hemskheter som finns i havet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Näe, jag tycker att hemsidan är fin. Håller med. Designen är ju dö lätt men ändå passar den in som en Radio sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Tjena! Tänkte passa på att göra lite reklam för min webbradio jag och min polare har. Sänder inte alltid, utan har endast sändningar ibland på vissa bestämda tider. Om du undrar vad vi sänder så kan du ju gå in på forumet och fråga eller vänta ett par dagar tills vi sänder och då lyssna och höra själv. Kolla mer info på hemsidan: Proffs.inc.se. PS: Klicka gärna på länkarna längst ner på startsidan. Det är reklamer som jag får ha på sidan, och varje gång någon klickar på dem så får jag pengar. Kan inte klicka på dem själv. Snälla, vi behöver lite stålar ifall vi ska kunna busringa. Tack och hej! Från Proffs crewet. Snygg sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Urch, fimpa dessa äckliga flashknapparna de är helt meningslösa och fula. Och organisera startsidan bättre som den är nu är den väligt rörig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Tack så mycket för all god kritik! Hehe... vad är det för fel med flashknapparna? Jag tycker att de passade in rätt fint, och såg lite coola ut också. Ja, jag kanske ska organisera startsidan lite mera. Men det ser fult ut om allting står på en rad i bokstavordning liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Lycka till med radion, och kom ihåg att betala licens till STIM eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Har ingen kritik på själva designen eftersom jag inte har tid att lyssna, men hemsidan är verkligen inte modern. Flashknappar är helt värdelöst (flashsidor för den delen också) och sidan är i allmänhet ganska rörig. Bort med knapparna få får sidan godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vad fan är det för nåt ni har emot flashknappar?!?!?!?! Är det för att sidan tar 10år för er data att ladda eller för att ni inte vet hur man installerar Flash Player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Vad fan är det för nåt ni har emot flashknappar?!?!?!?! Är det för att sidan tar 10år för er data att ladda eller för att ni inte vet hur man installerar Flash Player? Som sagt, de är helt meningslösa att använda som menyknappar. Det går lika bra med vanliga bilder eller vanlig HTML, tänk också på att alla inte har Flash Player. Läs genom dessa två artiklar så förstår du varför Flash suger överhuvudtaget på hemsidor. http://www.backendmedia.se/2005/07/29/unde...kera-fanskapet/ http://www.backendmedia.se/2005/08/03/konk...om-webbplatser/ Redigerad 8 augusti, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vad fan är det för nåt ni har emot flashknappar?!?!?!?! Är det för att sidan tar 10år för er data att ladda eller för att ni inte vet hur man installerar Flash Player? Att flash bara är helt onödigt för små menyknappar? Skaffa onmouseover-script eller animerade gifs om nu sidan måste se så lullig ut. Att flash player är svårt att fixa för oss linuxanvändare. Att jag har flashblock och därför måste trycka på 10+ play-knappar för att få se dom små fula menyknapparna. Flash är gjort för spel och filmer, inte små menyer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Asså fy fan! Varför har ni flash block på för då?! Så jävla mycket bandbredd kan det inte ta upp. Då måste man ha en jävla sugdator. Min morsas 400mhz data med 4mb grafikkort och 4mbit bredband klarar sidan lätt. Och jag ska inte sitta och läsa nån jävla anti-flash propaganda. Flash är till för att styla hemsidor. Men visst då... om ni lata fattiglappar som inte har råd med en ordentlig dator inte pallar flash, så kan jag väl skaffa vanliga knappar istället. Det var ett jävla gnäll asså.... De flesta här på GTAsajten hittar alltid något att klaga på. Alltid något att antyda. "Starta inte nya trådar, det finns 100år gamla liknanade trådar någonstans längst ner på listan" eller "Dra inte upp gamla trådar". Det är alltid något fel för er jävla besserwissrar. Kan ni aldrig vara nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Asså fy fan! Varför har ni flash block på för då?! Så jävla mycket bandbredd kan det inte ta upp. Då måste man ha en jävla sugdator. Min morsas 400mhz data med 4mb grafikkort och 4mbit bredband klarar sidan lätt. Och jag ska inte sitta och läsa nån jävla anti-flash propaganda. Flash är till för att styla hemsidor. *KRITIK* Otroligt bra skivet, hade aldrig lyckat göra så bra själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Asså fy fan! Varför har ni flash block på för då?! Så jävla mycket bandbredd kan det inte ta upp. Då måste man ha en jävla sugdator. Min morsas 400mhz data med 4mb grafikkort och 4mbit bredband klarar sidan lätt. Och jag ska inte sitta och läsa nån jävla anti-flash propaganda. Flash är till för att styla hemsidor. Men visst då... om ni lata fattiglappar som inte har råd med en ordentlig dator inte pallar flash, så kan jag väl skaffa vanliga knappar istället. Det var ett jävla gnäll asså.... De flesta här på GTAsajten hittar alltid något att klaga på. Alltid något att antyda. "Starta inte nya trådar, det finns 100år gamla liknanade trådar någonstans längst ner på listan" eller "Dra inte upp gamla trådar". Det är alltid något fel för er jävla besserwissrar. Kan ni aldrig vara nöjda. Min dator är helt okej snabb. Det är inte hastigheten som är problemet, det har jag aldrig sagt. Flashblock har jag för att det är jobbigt med flashsidor som låter och ser coola ut, reklam och likannde. Flash inte alls gjort för små fula knappar, det är gjort för spel och liknande. Läs länkarna som Dumbom skrev. På din sida tillför dom ingenting. Man ser en lite annorlunda bild är man tar musen över knapparna. OJ VILKEN SKILLNAD. Fattar du inte att du bara förstör för många av besökarna och ingen bryr sig om det extra lull-lullet? Kan du lägga ner snacket om grinighet? Många som kommer hit bara för att göra reklam för sin sida kör med det, det är lite uttjatat. Om du inte är civiliserad nog att följa några få regler kan du sticka, tror inte att så många skulle sakna dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Asså fy fan! Varför har ni flash block på för då?! Så jävla mycket bandbredd kan det inte ta upp. Då måste man ha en jävla sugdator. Min morsas 400mhz data med 4mb grafikkort och 4mbit bredband klarar sidan lätt. Och jag ska inte sitta och läsa nån jävla anti-flash propaganda. Flash är till för att styla hemsidor. Men visst då... om ni lata fattiglappar som inte har råd med en ordentlig dator inte pallar flash, så kan jag väl skaffa vanliga knappar istället. Det var ett jävla gnäll asså.... De flesta här på GTAsajten hittar alltid något att klaga på. Alltid något att antyda. "Starta inte nya trådar, det finns 100år gamla liknanade trådar någonstans längst ner på listan" eller "Dra inte upp gamla trådar". Det är alltid något fel för er jävla besserwissrar. Kan ni aldrig vara nöjda. Vad är det med dig nu? Tål du inte kritik och råd? Lär dig skriva .CSS, så kan du ha bilder som knappar istället. Så blir alla glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts