Jazz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Såg carolina klüft hoppa längdhopp innan, har inte hon tävlat klart? Sjukampen jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Guld!! Sanna Kallur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Guld!! Sanna Kallur Yeah, får hoppas på Kajsa nu också, fast man vet aldrig, det verkar vara ganska många som hoppar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Suck... Trodde faktiskt kajsa skulle ta det där. Men som sagt, det var många andra som hoppade bra idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 No offence mot alla friidrottfantaster, men jag HATAR friidrott lika mycket som jag hatar sniglar och jag hatar att Sport-delen i DN är bombad med dessa friidrottsskit. Och jag vette fan hur friidrott stavas, med ett, två eller tre i:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Guld till Christian Olsson i tresteg! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts