Jump to content

EM i Göteborg

Guest Gof
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha Jimmy Nordin är för underbar. Men det känns som att han har gett upp kulstötningen på nåt vis. Jag menar, stöter man 18 meter i ett kval så är det inte ens dåligt, 18 meter, så långt stöter fan min idrottslärare. Nej jag tror detta EM var det sista för Jimmy Nordin, nu ska smörsångaren säkert släppa en julskiva med Patrik Isakssons lillebror eller något sådant, vi kommer kanske få se den på någon reklampaus på TV4 i vinter.

Visst är Linus Thörnblad kaxig när han poserar i Expressen med sina super svullnade muskler. Men jag tror man kommer extra långt med lite kaxighet, hoppas det går ut över Holm också så han tar åt sig jätttemycket om Linus kommer före honom. Men jag är orolig över Linus ryske tränare och hans supermassiva kropp som han har byggt upp bara sådär, ryssar är kända för luriga dopningsfall.

Japp, redan för ett år sedan eller mindre sa han ju att han hade planer på att lägga av, och jag tror det jag med att detta var hans sista "föreställning" :P .

Angående höjhoppet: Jäpp, duktiga idrottare ska sticka ut lite grand. Inte bara sitta i ett hörn och inte våga svara på kommentarer eller liknande. ;)

Och ja, han är säkert uppfödd på Ryss 5:or... :):P

Edit: yay, carolina klüft vann. Vilken överaskning... :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var det som skulle vara så kul - mindre kul. Linus satte i alla fall personligt rekord i 2.34. Men. Men det finns ryssar som är överjävliga och det tror jag vi får leva med ett tag framöver när det gäller friidrott. Men jag tror han som flög så jävla högt hade någon form av testosteron i sitt fula hår, jag känner lukten ända härifrån, den här gången är det faktiskt inte fisklukt som kommer ifrån Götet, det är testosteron i hår, bannemej.

Jag tycker i alla fall vi ska ge Holm och muskelberget i Expressen en applåd för deras fina insats. KLAPP! KLAPP!

Nu blickar vi framåt och hejar på Kajsa-bajsa. Heja Kajsa-bajsa. Åhh vad jag tycker det är roligt att kalla henne Kajsa-bajsa.

Jag tycker förövrigt att svenska friidtottslandslaget ska få gå på träningsläger i Ibiza till nästa stora mästerskap, då ökar chanserna ännu mer. Javisst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var det som skulle vara så kul - mindre kul. Linus satte i alla fall personligt rekord i 2.34. Men. Men det finns ryssar som är överjävliga och det tror jag vi får leva med ett tag framöver när det gäller friidrott. Men jag tror han som flög så jävla högt hade någon form av testosteron i sitt fula hår, jag känner lukten ända härifrån, den här gången är det faktiskt inte fisklukt som kommer ifrån Götet, det är testosteron i hår, bannemej.

Jag tycker i alla fall vi ska ge Holm och muskelberget i Expressen en applåd för deras fina insats. KLAPP! KLAPP!

Nu blickar vi framåt och hejar på Kajsa-bajsa. Heja Kajsa-bajsa. Åhh vad jag tycker det är roligt att kalla henne Kajsa-bajsa.

Jag tycker förövrigt att svenska friidtottslandslaget ska få gå på träningsläger i Ibiza till nästa stora mästerskap, då ökar chanserna ännu mer. Javisst.

Ja, tyckte den dära ryssen hade ett misstänksamt anabola-flin jag med... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för stor radiostyrd bil dom kör omkring med när dom kastar spjut?

Är den till för att frakta tillbaka spjuten?

Ja.

Apropå Jimmy Nording, jag tror att han kommer att ta självmord. Bara en känsla jag har, fråga mig inte varför.

Höjdhoppsfinalen var skitbra, kanske inte ur svensk syn, men det var grymt spännande. Ryssen krossade allt motstånd till slut, fast då bör man ha i åtanke att han är dubbelt så lång som Stefan Holm... Känns som att en ny generation är på väg nu, Thörnblad imponerar och utvecklas fortfarande. Holm blir väl inte mycket bättre, snarare tvärtom, men jag tror att han kommer att finnas kvar ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

Apropå Jimmy Nording, jag tror att han kommer att ta självmord. Bara en känsla jag har, fråga mig inte varför.

Höjdhoppsfinalen var skitbra, kanske inte ur svensk syn, men det var grymt spännande. Ryssen krossade allt motstånd till slut, fast då bör man ha i åtanke att han är dubbelt så lång som Stefan Holm... Känns som att en ny generation är på väg nu, Thörnblad imponerar och utvecklas fortfarande. Holm blir väl inte mycket bättre, snarare tvärtom, men jag tror att han kommer att finnas kvar ett tag.

Läskig tanke där om Jimmy Nordin, nya Mikael Ljungberg? Nej usch, inte såna tankar. Men han sa i Expressen idag att han nu skulle börja satsa på tyngdlyftning? Satt självmordet kanske får vänta ett tag till... Men man vet ju aldrig.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men han sa i Expressen idag att han nu skulle börja satsa på tyngdlyftning?

Läste det jag med, och han hade tydligen snart en tyngdlyftnings tävling snart, samtidigt som han hade en tävling med landslaget i kula. Och han skulle troligtvis gå på tyngdlyfts tävlingen istället. ^_^ Så han verkar ju inte direkt "satsa" på kula.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart börjar det. Nu börjar det hetta till. Snart är det dags för det massivaste av allt på hela EM-fadderullan, ja, jag pratar om höjdhoppet. Jag såg just precis Kullar, Killer, Bullar ja vad dom nu heter, dom söta systrarna som sprang sig till final, ena av dom var ju fantastiskt duktig, ja det luktar guld där också, kul. Men nog om dom. Det är trots allt Kajsa jag har väntat på under hela detta EM-mästerskap. Jag har haft känslan länge och jag tror det sitter nu, nu tar Kajsa världsrekord.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart börjar det. Nu börjar det hetta till. Snart är det dags för det massivaste av allt på hela EM-fadderullan, ja, jag pratar om höjdhoppet. Jag såg just precis Kullar, Killer, Bullar ja vad dom nu heter, dom söta systrarna som sprang sig till final, ena av dom var ju fantastiskt duktig, ja det luktar guld där också, kul. Men nog om dom. Det är trots allt Kajsa jag har väntat på under hela detta EM-mästerskap. Jag har haft känslan länge och jag tror det sitter nu, nu tar Kajsa världsrekord.

No shit! Jag missade när the kallurs sprang idag igen! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor