RavenE Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Gillar Höjdhopp/Längdhopp etc. då dom springer runt med Hotpants och liknande Redigerad 8 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Haha Jimmy Nordin är för underbar. Men det känns som att han har gett upp kulstötningen på nåt vis. Jag menar, stöter man 18 meter i ett kval så är det inte ens dåligt, 18 meter, så långt stöter fan min idrottslärare. Nej jag tror detta EM var det sista för Jimmy Nordin, nu ska smörsångaren säkert släppa en julskiva med Patrik Isakssons lillebror eller något sådant, vi kommer kanske få se den på någon reklampaus på TV4 i vinter. Visst är Linus Thörnblad kaxig när han poserar i Expressen med sina super svullnade muskler. Men jag tror man kommer extra långt med lite kaxighet, hoppas det går ut över Holm också så han tar åt sig jätttemycket om Linus kommer före honom. Men jag är orolig över Linus ryske tränare och hans supermassiva kropp som han har byggt upp bara sådär, ryssar är kända för luriga dopningsfall. Japp, redan för ett år sedan eller mindre sa han ju att han hade planer på att lägga av, och jag tror det jag med att detta var hans sista "föreställning" . Angående höjhoppet: Jäpp, duktiga idrottare ska sticka ut lite grand. Inte bara sitta i ett hörn och inte våga svara på kommentarer eller liknande. Och ja, han är säkert uppfödd på Ryss 5:or... Edit: yay, carolina klüft vann. Vilken överaskning... Redigerad 8 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 2.32 i första för både Holm och Thörnblad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nu var det som skulle vara så kul - mindre kul. Linus satte i alla fall personligt rekord i 2.34. Men. Men det finns ryssar som är överjävliga och det tror jag vi får leva med ett tag framöver när det gäller friidrott. Men jag tror han som flög så jävla högt hade någon form av testosteron i sitt fula hår, jag känner lukten ända härifrån, den här gången är det faktiskt inte fisklukt som kommer ifrån Götet, det är testosteron i hår, bannemej. Jag tycker i alla fall vi ska ge Holm och muskelberget i Expressen en applåd för deras fina insats. KLAPP! KLAPP! Nu blickar vi framåt och hejar på Kajsa-bajsa. Heja Kajsa-bajsa. Åhh vad jag tycker det är roligt att kalla henne Kajsa-bajsa. Jag tycker förövrigt att svenska friidtottslandslaget ska få gå på träningsläger i Ibiza till nästa stora mästerskap, då ökar chanserna ännu mer. Javisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nu var det som skulle vara så kul - mindre kul. Linus satte i alla fall personligt rekord i 2.34. Men. Men det finns ryssar som är överjävliga och det tror jag vi får leva med ett tag framöver när det gäller friidrott. Men jag tror han som flög så jävla högt hade någon form av testosteron i sitt fula hår, jag känner lukten ända härifrån, den här gången är det faktiskt inte fisklukt som kommer ifrån Götet, det är testosteron i hår, bannemej. Jag tycker i alla fall vi ska ge Holm och muskelberget i Expressen en applåd för deras fina insats. KLAPP! KLAPP! Nu blickar vi framåt och hejar på Kajsa-bajsa. Heja Kajsa-bajsa. Åhh vad jag tycker det är roligt att kalla henne Kajsa-bajsa. Jag tycker förövrigt att svenska friidtottslandslaget ska få gå på träningsläger i Ibiza till nästa stora mästerskap, då ökar chanserna ännu mer. Javisst. Ja, tyckte den dära ryssen hade ett misstänksamt anabola-flin jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad är det för stor radiostyrd bil dom kör omkring med när dom kastar spjut? Är den till för att frakta tillbaka spjuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hmpf. Bara för att alla nerds skulle gå gång igenom hela stan fick 60bussen ta en stor omväg via götatunneln direkt till centralen bara för att vägarna var avspärrade. Jag fick gå långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad är det för stor radiostyrd bil dom kör omkring med när dom kastar spjut? Är den till för att frakta tillbaka spjuten? Ja. Apropå Jimmy Nording, jag tror att han kommer att ta självmord. Bara en känsla jag har, fråga mig inte varför. Höjdhoppsfinalen var skitbra, kanske inte ur svensk syn, men det var grymt spännande. Ryssen krossade allt motstånd till slut, fast då bör man ha i åtanke att han är dubbelt så lång som Stefan Holm... Känns som att en ny generation är på väg nu, Thörnblad imponerar och utvecklas fortfarande. Holm blir väl inte mycket bättre, snarare tvärtom, men jag tror att han kommer att finnas kvar ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Ja. Apropå Jimmy Nording, jag tror att han kommer att ta självmord. Bara en känsla jag har, fråga mig inte varför. Höjdhoppsfinalen var skitbra, kanske inte ur svensk syn, men det var grymt spännande. Ryssen krossade allt motstånd till slut, fast då bör man ha i åtanke att han är dubbelt så lång som Stefan Holm... Känns som att en ny generation är på väg nu, Thörnblad imponerar och utvecklas fortfarande. Holm blir väl inte mycket bättre, snarare tvärtom, men jag tror att han kommer att finnas kvar ett tag. Läskig tanke där om Jimmy Nordin, nya Mikael Ljungberg? Nej usch, inte såna tankar. Men han sa i Expressen idag att han nu skulle börja satsa på tyngdlyftning? Satt självmordet kanske får vänta ett tag till... Men man vet ju aldrig. Redigerad 9 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Men han sa i Expressen idag att han nu skulle börja satsa på tyngdlyftning? Läste det jag med, och han hade tydligen snart en tyngdlyftnings tävling snart, samtidigt som han hade en tävling med landslaget i kula. Och han skulle troligtvis gå på tyngdlyfts tävlingen istället. Så han verkar ju inte direkt "satsa" på kula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Heja Kallurs!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Heja Kallurs!!!!!!!! Springer dom nu?! *springer fort som f*n till tv:n och kollar...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Springer dom nu?! *springer fort som f*n till tv:n och kollar...* Nej, Dom sprand i morse men springer semifinal och final imorgon kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Nej, Dom sprand i morse men springer semifinal och final imorgon kväll Såg det, sändningen slutade precis när jag knäppte på... Det var tydligen en av dom, om det var Susanne eller Jenny vet jag inte för jag blander ihop dem , som hade visat ett riktigt styrke besked och vunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Såg det, sändningen slutade precis när jag knäppte på... Det var tydligen en av dom, om det var Susanne eller Jenny vet jag inte för jag blander ihop dem , som hade visat ett riktigt styrke besked och vunnit? Susanna utklassade alla Jenny tog årsbästa och tvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Susanna utklassade alla Jenny tog årsbästa och tvåa Okej då var det Susanne jag tänkte på. Tror hon kommer vinna hela skiten jag, hon har en grym formtopp nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Snart börjar det. Nu börjar det hetta till. Snart är det dags för det massivaste av allt på hela EM-fadderullan, ja, jag pratar om höjdhoppet. Jag såg just precis Kullar, Killer, Bullar ja vad dom nu heter, dom söta systrarna som sprang sig till final, ena av dom var ju fantastiskt duktig, ja det luktar guld där också, kul. Men nog om dom. Det är trots allt Kajsa jag har väntat på under hela detta EM-mästerskap. Jag har haft känslan länge och jag tror det sitter nu, nu tar Kajsa världsrekord. Redigerad 11 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Snart börjar det. Nu börjar det hetta till. Snart är det dags för det massivaste av allt på hela EM-fadderullan, ja, jag pratar om höjdhoppet. Jag såg just precis Kullar, Killer, Bullar ja vad dom nu heter, dom söta systrarna som sprang sig till final, ena av dom var ju fantastiskt duktig, ja det luktar guld där också, kul. Men nog om dom. Det är trots allt Kajsa jag har väntat på under hela detta EM-mästerskap. Jag har haft känslan länge och jag tror det sitter nu, nu tar Kajsa världsrekord. No shit! Jag missade när the kallurs sprang idag igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 No shit! Jag missade när the kallurs sprang idag igen! Det var bara semifinal. Båda är final skulle jag tro i alla fall. 19.50 tror jag det börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Såg carolina klüft hoppa längdhopp innan, har inte hon tävlat klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts